PANZER I ausf. F work in progress

YOYO, terwijl ik het dio aan het bouwen ben voor m'n Mark 4 ben ik deze aan het bouwen, de 1/35 Panzer I ausf. F van Alan met Eduard PE, enkel nog wat opkuisen, de tracksectie bouwen en wat lasnaden maken...ook moet ik her en der een boutje herplaatsen !
hier wat fotootjes 😀
cheers
Dominique
panzer1a.JPG

panzer1b.JPG

panzer1c.JPG

panzer1d.JPG

panzer1e.JPG

panzer1f.JPG

panzer1g.JPG

toolclamps

Erg mooi... ik heb nu al een paar pogingen gewaagd om zo'n tool clasp in elkaar te zetten, bestaande uit drie PE onderdelen. Ik krijg het niet voor elkaar. Zet je 1 van de drie onderdelen in een klem en druk je de twee andere delen aan?

Hoi Dominique,

Aparte keuze, en strak en netjes gebouwd.
Enkele punten waar je nog naar zou kunnen kijken: de beide handles boven de toegangsluiken en de hijsogen aan de koepel vervangen door koperdraad, zodat deze wat meer in schaal zijn met de rest van het voertuig, en afgaande op de foto (maar ik kan het niet duidelijk zien of ik het correct heb) lijkt het erop dat de lens er op ligt in plaats van in de lamp. Misschien iets dieper uitboren. Maar nogmaals, dit kan gezichtsbedrog zijn.
Geen schokkende dingen en gezien jou tempo snel te verhelpen.

Heb je al een uitvoering in gedachten?

Groeten en ben benieuwd naar het verfwerk,
Hugo

Een minuscuul puntje....

Het lichtje (or whatever it is) op de rechter-achterspatbord staat niet juist ten opzichte van het gat dat in het opvouwbare deel van het spatbord zit.

Verder sluit ik me aan bij bovenstaande uitingen. Ziet er leuk uit (en deze malle tankjes zijn ook echt leuk om te zien...)

He Jamie das een goeie opmerking !!!!
dat verander ik vanavond DIREKT 😉

Eric, die toolclamps van Eduard bestaan maar uit 2 delen en zijn makkelijker te maken, probeer misschien deze eens in het vervolg, enkel het hendeltje op zijn plaats duwen, drupje lijm tussen et voila...klinkt natuurlijk makkelijker dan het is

Hugo 🙂 die lenzen zitten er nog niet op hoor ik denk dat je ogen je parten spelen, de twee voorste koplampen zitten er nog niet op, kijk maar naar de 2 gaatjes waarin ze moeten 😉 en nogmaals bedankt voor die lenzen !!!!!

en als uitvoering ?? iets geligs misschien ...met een figuurtje, brugje ?? ben er nog niet helemaal uit ?

en iedereen...bedankt voor de comments !!

cheers
Dominique

Ziet er goed uit Dominique!! Altijd leuk om iets van je te zien want 'k weet standaard dat het interessant is!!!

Zelf wil ik de kit ook nog eens bouwen, sinds ik hem van Bouke gezien heb vind ik dit wel een Must-have.

'k kijk uit naar je volgende update.

gegroet!!

Hey Dominique,

ik zie dat je de schade van Lier al gerepareerd hebt,
hij ziet er mooi uit tot zover, hou ons op de hoogte....

Je andere modellen waren overigens ook helemaal top,
mooi om ze eens in het echt gezien te hebben...

Rico

Zoals ik een zondag al zei, het is weer een mooi staaltje werk 😀

En ja, gratis daar zeg ik ook geen nee tegen 😛

Grtz,
Marc

Terug
Bovenaan