panzer 4 ausf. e (dragon) update

Erik Bakker

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
  2. 1:35
hallo,

bij deze wat foto's van mijn vakantieproject. het is nog maar de eerste laag verf, en er komt zeker nog wel een tweede om nog wat foutjes weg te werken (eerste keer dat ik mijn nieuwe airbrush uitprobeer). de set was fijn om te bouwen maar hier en daar toch wat dingen die beter konden.de foto's zijn een beetje donker en ik zla proberen de volgende keer wat lichtere foto's te maken. de hull en de koepel zijn trouwens nog niet in elkaar geplakt. .commentaar is natuurlijk welkom.

P1050152.jpg

P1050153.jpg

P1050150.jpg

P1050151.jpg

groeten erik.

Dat ik deze gemist heb ??? Zelf ook bezig met een Pz IV Ausf. E 😉
Ziet er goed uit verder, benieuwd wat de verdere stappen zullen gaan worden. Zal deze zeer zeker blijven volgen/

Gr,
Jeroen

ff een korte update,
ik heb nog niet zo heel veel veranderd, nog heel ff dubben over de setting.
nog ff m'n toetsweekje afmaken 🙄 en dan weer verder.

groeten erik.

tsja dat was ff een lange toetsweek, maargoed we zijn weer lekker doorgegaan, en een jaar na de laatste post komt hier de bijna af post.
ik vind het elf redelijk geslaagd en in het eggie ziet ie er natuurlijk totaal anders uit. er moet alleen nog wat verf op de wielen en er moet nog wat van het interieur bij en het gereedschap licht nog te wachten en de bovenkant moet nog definitief aan de onderkant worden bevestigd maargoed dat kumpt nog wiel. nou genoeg gel*** hier komen de foto's.
commentaar en opbouwende kritiek is altijd welkom.
P1011796.jpg

P1011797.jpg

P1011800.jpg

P1011801.jpg

P1011806.jpg

groeten erik.

hallo heico,

ik heb gewoon olieverf gepakt en er met een klein penseeltje hier en ar wat aangebracht, maar nogmaal het ziet er op de foto's heel erg grof uit (maar wel stoer).

groeten erik.

Hij is lekker grof en stoer al zit er wel erg veel roest op, maar kan ook vertekenen op de foto natuurlijk.

Zou m niet aan de rand van mn loopgraaf willen zien in ieder geval

🙂

Ha Erik,

Ziet er stoer uit.. alleen er is iets mis met de rechter track.. (rechts voor).
Of je miste een schakel of hij is los gegaan.. maar dat viel me eigenlijk direct op.

Groeten Eric

@heico en elco, bedankt voor de reacties, hij is inderdaad behoorlijk roestig ik wil er namelijk een dio bij maken van begin 1943 in rusland, zeg maar van rond de herfst toen werden dezen al uitgefaseerd dacht ik.
@eric, ja dat van die treck klopt wel die moet inderdaad nog weer opnieuw vastgemaakt worden.

nou ik ga weer lekker verder met leren voor de alweer volgende toetsweek 😕 . maar deze keer ga ik meteen daarna weer verder met de tank.

groeten erik.

Terug
Bovenaan