Panther G Steel Weels, Night vision

Hi,

Ik sprak vandaag tijdens de workshop in Almere wat collegabouwers over de Panther G waar ik mee bezig ben. Hier even wat beeldmateriaal. Inmiddels staat hij in de primer en klaar voor een cammolaag

img7213p.jpg

Toen ik deze foto nam was ik nog niet in het bezit van de prachtige Griffon (http://www.bnamodelworld.com/index.php? ... ts_id=6557 set overgenomen van Bernie. Omdat de tekeningen van de Lion Roar set zo goed als vervaagd waren, ben ik erg gelukkig met deze aankoop. Als extra heb ik ook nog een Tiger model turret en convoy light gekocht... genoeg goodies, nu nog de resultaten.

Ik ben benieuwd wat jullie er tot zover van vinden:
pantherg01.jpg

Ha die Renzo,

Ziet er goed uit! Stoer model met veel details. Kan met de beste wil zo één, twee, drie geen aandachtspuntjes vinden (maar ik ben geen bouwer, eerder een schilder). Als je vandaag ook nog wat hebt opgestoken van de cursus dan moet dit een beauty worden 😉 ... Ook een leuke, originele fotopresentatie

Deze ga ik volgen.

groeten, Richard.

ps: je had 'm niet bij vanmiddag of wel? Dan heb ik 'm jammer genoeg over het hoofd gezien...

Mooi gepimpt Panthertje!

Ik neem aan dat de bijbehorende kist achterop gemonteerd is? Als laatste IR toevoeging zou je nog de band kunnen toevoegen waarmee de IR kijker was verbonden met de loop, deze loopt over de kromming bij de IR kijker voorlangs de cupola door het dak van de koepel (met een hoefijzer-vormige rand ervoor).

Ben benieuwd naar het verfjasje!

Groeten,

Eric

Ik neem aan dat de bijbehorende kist achterop gemonteerd is?
Inderdaad, bijbehorende kist voor de accu zit achterop
Als laatste IR toevoeging zou je nog de band kunnen toevoegen waarmee de IR kijker was verbonden met de loop, deze loopt over de kromming bij de IR kijker voorlangs de cupola door het dak van de koepel (met een hoefijzer-vormige rand ervoor).
Dank voor deze opmerking. De frustratie over het Tamiya model waar deze toevoeging niet bij zat was al weer een beetje weggezonken.
Dankzij jouw reactie kwam deze weer helemaal terug 😕. Toen bedacht ik me ineens dat ik nog ergens mijn allereerste model had van een paar jaar geleden (Dragon Panther G). Ik heb inmiddels het "u-tje" eraf gesloopt en de genoemde band van evergreen gemaakt. Ik zal binnenkort even wat foto's schieten.

Terug
Bovenaan