Panther G late Kampfgruppe peiper stoumont 19/12/44

Niels zeker een mooie Panther en mooi project alleen heb je één klein probleemje en dat is dat je de Late niet kan gebruiken bij KG Peiper. De Late uitlaat kan je pas inzetten in Hongarije als je de Leibstandarte wil doen! Dus even goed naar je plannen kijken want dit type uitlaat is niet toepasbaar als het om KG Peiper gaat!!

De Panther 215 is bij het Station van Stoumont uitgeschakeld en de 225 van Prahm is voordien in Stoumont zelf al uitgeschakeld dus staat los van de aanval op het station!! Maar ook deze waren dus niet Late!!!

Gr.JW

Jamie Hector Cruz zei:
niels huijnen zei:
Dit is de ommekeer van de Battle of the bulge.

Dat is wel heel erg overdreven...

Niels, je verhaaltje m.b.t. de aanval op en het afslaan van de aanval is wel iets anders gegaan dan jij hier voorsteld 😉 maar laten we puur kijken naar je Panther en wat we daarmee nu gaan doen! BoB en KG Peiper kan ieder geval niet!!! 😢

JW

Ik ben benieuwd 😛 ! Je bent nu toch bezig met deze Panther, een Grille en een Opel Blitz met Flak? Als ik jou was zou ik je focussen op één project en ze één voor één af te werken, want ik denk dat je je anders teveel op je hals haalt. Maar ja, ieder zijn werkwijze... 😉

Groeten,

Maarten

Hoi Niels 😀
Ik Heb geen idee wat ik moet maken ....
lastig hè?..... keuzes......

Bedenk eens rustig wat je wilt bouwen.....wáár heb je echt zin in ?
3 regeltjes die je succesvol kunt hanteren bij alles wat je doet (of wilt doen) :

1 Bedénk waar je zin in hebt. (tank ? wát voor tank? specifieke tank? historisch/technisch correct?)
2 Ontwikkel die zin. (wat heb ik nodig ? materiaal, referentie, techniek, bouwplanning)
3 Doe het !

Wát het ook gaat worden, veel plezier :idea:

Vrolijk opgetuigd Kerstgroetje 😀
Peter

Terug
Bovenaan