[Panther Ausf. A] - [Revell 1:72]

Hoi, ik ben Robert (15 jr.), en ben nieuw hier op het Twenot forum. Ik ben niet echt nieuw in de modelbouwwereld (3,5 jaar), en heb al een jaartje ervaring opgedaan op Modelbrouwers.nl. Nu ben ik er klaar voor om toch maar één van mijn nieuwste modellen hier te plaatsen 🙂 .

Ik heb hier al modellen gezien die zo'n 365 keer beter waren als mijn modellen, dus ik denk dat ik hier nog wel wat kan opsteken.

Zoals in de titel staat een Panther, 1:72, van Revell.

Ik heb zelf wat beugeltjes gemaakt van ijzerdraad, en scharnieren van wat PE dat ik nog over had.

Ze maar wat jullie er van vinden:
IMG_0461.JPG

IMG_0462.JPG

IMG_0463.JPG

IMG_0464.JPG

IMG_0465.JPG

IMG_0466.JPG

IMG_0467.JPG

IMG_0468.JPG

IMG_0469.JPG

IMG_0348.JPG

Ik schilder al mijn modellen met penceel, en verdun de verf, om penceelstrepen te voorkomen.
De pigmenten zijn misschien iets te overdone, maar dat krijg ik vanzelf wel te horen.

Ik ga nog een aantal figuurtjes toevoegen (tank-crew Preiser) om de boel wat te verfraaien, en misschien in een diorama'tje zetten.

groeten,

Robert.

PS. Ai, ik hoor net dat je je eigen naam moet gebruiken als gebruikersnaam, dit wist ik niet, Martin Visser zei dat ik dan een PB moet sturen naar Rob Plas, dat zal ik meteen doen, Sorry 😳

Hoi Robert,

Allereerst welkom op het forum echter hier wordt gewerkt met je eigen voor EN achternaam. Laat dit aub door één van de moderatoren veranderen.

Vwb je model; ziet er mijn inziens keurig uit. Mooie camo en goed vies gemaakt allemaal.
Benieuwd naar je volgende projecten.

Groeten Eelco

Hoi robert,