Ruud Gillis
Lid van de TWENOT
Diep adem gehaald, rustig uitgeademd en deze maar eens van de plank geplukt. Da's mijn shelfqueen. Maar hoe ambitieus ik er ook aan begon, ik kwam er geen streep verder mee. Had het niet echt naar m'n zin op het bouwzoldertje. Was rommelig, geen daglicht, geen muziekje, niks. Dus sinds ik dat heb aangepakt ga ik als 'n dolle ja. En dan is nu deze maar eens aan de beurt. De achterzijde wordt een deel transportschip waar ze de sdkfz 233 op gaan hijsen richting Engeland voor wat nader onderzoek. Er komt ook nog een deur in de scheepsromp waar wat Britten het schip ingaan. Dat was wel het lastigste omdat ik niks fatsoenlijks kon vinden. Maar pas kwam ik een perfect dragonsetje tegen en dat heb ik inmiddels. De scammel zou er ook nog voor komen te staan, maar dat was misschien wel het grootste struikelblok.
Deze leidde de aandacht teveel af van de 233, het was een ellende ding om te bouwen, bij de zolderverbouwing zijn er wat onderdelen verloren en...
Iedereen vind 'm mooi behalve ik geloof ik. En nu ik die gedelete heb ben ik het er veel meer mee eens. Dus vette pech voor de scammel.
De stand nu, verder met de scheepsromp:

Nog wat gezocht hoe ze aan boord gaan:

En wat figuren die erop komen, maar daar moet ik nog mee aan de gang:

Deze leidde de aandacht teveel af van de 233, het was een ellende ding om te bouwen, bij de zolderverbouwing zijn er wat onderdelen verloren en...
Iedereen vind 'm mooi behalve ik geloof ik. En nu ik die gedelete heb ben ik het er veel meer mee eens. Dus vette pech voor de scammel.
De stand nu, verder met de scheepsromp:

Nog wat gezocht hoe ze aan boord gaan:

En wat figuren die erop komen, maar daar moet ik nog mee aan de gang: