opnieuw gepost

Re: cg-4a glider plus 2 willys diorama

Nee,

ik zeg niets van het vleugeltuig, maar wel jammer dat je foto's wat onduidelijk zijn.
Lijkt er mooi uit te zien maar is aan de hand van de foto's niet te beoordelen, jammer.

Rico

Re: cg-4a glider plus 2 willys diorama

R. Goorts zei:
Nee,

ik zeg niets van het vleugeltuig, maar wel jammer dat je foto's wat onduidelijk zijn.
Lijkt er mooi uit te zien maar is aan de hand van de foto's niet te beoordelen, jammer.

Rico

Met andere woorden Rico, de achtergrond met name doet afbreuk aan je diorama, die komt wat schreeuwerig over. Een rustige fond zou je diorama veel interessanter maken om naar te kijken.

Ook de belichting kan net iets beter denk ik.

Maar het lijkt er wel goed uit te zien, ik hoop dus dat je nieuwe foto's plaatst.

Re: cg-4a glider plus 2 willys diorama update close ups

Marc, een tip voor betere foto's: fotografeer niet tegen het licht in. Nu komt het licht vanaf de raamkant, en fotografeer je dus in feite de schaduwzijde van je model.

Re: cg-4a glider plus 2 willys diorama update close ups

Jep, en een aanvulling, koop een stuk of 2 stuks blauw dik papier op A1 formaat bij de kantoorboekhandel.
Dit kun je dan achter en onder je model plaatsen op zo`n manier: __) (was even zoeken op mn toetsenbord) Dan haal je alle achtergrondruis (zoals koeien 😉 ) weg en ligt de focus op je model.

Probeer met de tip van Eelke in je achterhoofd even nieuwe plaatjes te schieten, want dit tafereel verdient het.

Groet,
Bouke

Terug
Bovenaan