Mededeling Opbrengst Ledenenquête 2024.

Arne Ρоirοt

Penningmeester
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
Schalen
  1. 1:35
Waarde clubleden,

Vanmiddag is de uitnodiging voor de Twenot ledenenquête 2024 verzonden.
Als je geen bericht in je mailbox vindt, komt dat omdat we jouw mailadres niet weten, of omdat er een foutje in staat.

Geen uitnodiging?
Geef dan de juiste gegevens door aan onze ledenadministartie

Snel naar de uitkomst? Klik HIER.

Laatst bewerkt:
Geen mail ontvangen terwijl ik eerder wel mails van bestuursleden heb gekregen. Mijn correcte mailadres is dus bekend bij Twenot.
Een verwijzing naar een wijzigingsformulier heb ik niets aan want er valt niets te wijzigen.
En nee, niet in de spamfolder.

Graag de administratie nog maar eens nalopen.

Ben wat bars maar ben dan ook moe en heb een pesthumeur. Om iets anders. Maar wel zin om even lekker te zaniken tegen een onschuldige.

Dat helpt dus wel 🙂

Beste medeplakkers,
We staan vlak voor de 200 reacties. Een héél mooie inzet van jullie!
Ik zie nu al zaken waar jullie meer aandacht voor vragen en het begint duidelijk te worden hoe jullie tegen het jubileum aankijken.

Nog zestien stuks, en dan kan die tweede cadeubon op de post!

Mailtje kwijt?
ff DM'n
dan stuur ik hem nogmaals dtei

Laatst bewerkt:
IK heb vanmiddag mijn E-mail adres veranderd waar blijft mijn enquêteformulier en 🎁
😉

Arne, je kunt ook één miljoen per dag vergeven ( a la Elon Musk) dan komen er vanzelf meer reacties!

Morgen sluit de enquête.
Voor de uitkomst maakt het niet veel uit, maar ik gun iedereen die tweede cadeaubon van € 50,-
Dus maak de 200 ff rond.

Het is net als eBay ….iedereen zit op de laatste seconde te wachten in de hoop nr 200 te zijn!

De enquête is gesloten.
Ik ben apentrots op een zeer representatieve deelname van maarliefst 195 personen van circa 680 verzonden uitnodigingen.
(Van ongeveer 70 leden hebben we geen mailadres)
Dank voor jullie deelname!

Op 6 november vergadert het bestuur, onder meer over de betekenis van de gegeven antwoorden.
Daarbij bespreken we hoe we de opbrengst gaan delen.
Nog even wachten dus.

Opbrengst Ledenenquête 2024

Op 13 oktober hebben alle leden waarvan wij een mailadres kennen een uitnodiging gekregen om deel te nemen aan een online enquête.
In de daarop volgende weken, hebben maar liefst 195 mensen de vragenlijst ingevuld. Hiermee is de enquête in ruime mate representatief voor de vereniging.

De enquête had twee doelen:
  • het peilen van de voorkeuren ten aanzien van onze komende 50ste verjaardag, en
  • het ophalen van jullie waardering voor de onderdelen van onze vereniging.
In een open vraag hebben jullie in ruime mate persoonlijke feedback gegeven aan het bestuur.

Wat het bestuur heeft geleerd uit jullie reacties kan je nu lezen in De Tank 291.
Het rapport is te groot om hier te uploaden, dus ...
Wie alle grafieken en feedback wil lezen, kan het rapport hier downloaden.
(Liefst onderaan de pagina even klikken op Twenot ledenenquête 2024 voor een beeldvullende weergave.)

Dit vond ik zelf een van de meest informatieve vragen:
12.webp
De cadeaubon van de firma BENTINK is trouwens gewonnen door Gerrit Heus, die er iets leuks van Artitec van gaat kopen.

.

Laatst bewerkt:
Ik lees in nogal wat reacties dat we goed bezig zijn met elkaar.
Ik heb verzuimd dat als opmerking in mijn reactie op te nemen, dus nu dan alsnog: we zijn goed bezig en hebben een mooie club!

Terug
Bovenaan