Ombouw Leopard 2A7-A2 NL

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Over twee dagen wordt in Munster de nieuwe Leopard 2A7-A2 NL in gebruik genomen door het 43 Mechbrig. Hiermee krijgt Nederland weer tanks in onze eigen gelederen. Voor de liefhebbers die deze tank willen nabouwen hebben we een handig naslag werkje samen gesteld met wijzigingen om de modellen van Revell danwel Border om te bouwen naar deze versie. Liefhebbers kunnen een mailtje sturen naar Twenotbestuur@gmail.com, waarin je even moet vermelden of je de Border danwel de Revell kit als uitgangspunt neemt.
img_1398-a.jpg
550x352.jpg
images (6).jpeg

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Hallo Erik,

Ik neem aan dat men intussen wijzer is geworden, maar ik durf niets met zekerheid te zeggen..

Gr Bas

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Beste Twenot lid en/of Leopard geïnteresseerde,

het doet mij deugd om te ontdekken dat de Leopard 2A7-A2 zoveel belangstelling trekt. Helaas, hoe zeer ik het ons leger en onze cavaleristen ook gegund zou hebben, is de meest moderne tank die we op dit ogenblik gebruiken nog altijd de 2A6MA2, welke we in gebruik hebben bij Panzerbataillon 414. En bij mijn weten gaat daar ook vandaag, 1 april, ook geen verandering in komen. ;)

De personen die gereageerd hebben (enkele tientallen), hebben een persoonlijk bedankje gekregen, als dank dat ze zo sympathiek mee gespeeld hebben.

Voor de liefhebbers, dit model is te maken door het combineren van de Leopard A6 van Tamiya (#35271) met de upgrade set van Perfect scale Modellbau.

Leopard 2 A6 M A2

download.jpeg
35179_1.jpg

Tot volgend jaar. Gr Bas

Arne Ρоirοt

Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
Het zou helemaal simpel worden als iemand een walkaround zou uploaden met foto's van de Nederlandse tankcompagnie van 414.

d151001ed006.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan