Nog zown suffe E-25

Ik ben ook bezig met een E-25, zelf vind ik het wel een leuk model maar voor diegenen die er al te veel hebben gezien op de verschillende forums: - sorry -

Hoe dan ook, ik zag het motordek met de grote luiken (1 vd 2 opties) en het leek me wel oké om hier een motor onder te plaatsen. Ik ben dus aan de gang gegaan en hierbij de eerste fotos van het resultaat. De camouflage heb ik eerst geschilderd en toen met de airbrush gedaan, ging best aardig al zijn er hier en daar wel wat te wolkige randen. Ik heb de loop vervangen voor een lolliestokje en aangezien er meer dan 1 lollie in een pakje zit heb ik een paar lopen gemaakt voor de afwisseling. Hier op de foto's een korte en een lange loop (beide beschadigd). Uiteindelijk wordt dit een gehandicapte tank, alle luikjes zitten los dus misschien wel wat figuren om dit te benadrukken.

De verwering en wat details moeten nog verder worden afgemaakt. Olieverf lijkt me wel een keer interessant om te proberen ware het niet dat ik de terpentine een aantal jaren terug heb afgezworen. Een acryl-wash zal het dus wel worden.

Hier de plaatjes van vandaag voor jullie opmerkingen/tips
(morgen maak ik nog wel wat fatsoenlijke foto's bij daglicht)

E25KO01.jpg

E25KO02.jpg

E25KO03.jpg

E25KO04.jpg

E25KO05.jpg

E25KO06.jpg

E25KO07.jpg

Hey Jochem,nooit de middle of the road he 🙂 🙂 ,ziet er goed uit man,mooi detail de tracks korter aan een kant[zonder spanwiel] 8) en een lollystokje als loop om het af te maken 😉 wil deze volgend jaar op de bouwavond eens in het echie zien 😀

groeten jeroen,.

Wat een suffe bak! Maar o zo leuk!
Super idee om er een motor in te bouwen, en een loliestokjesloop..... 🙂 🙂
Jan 😀

Hallo heren,

Jeroen, je kent me heh, standaard kan altijd nog 🙂 Ik neem deze zeker mee naar de volgende avond, ik had met Theo afgesproken modder te storten en deze moet ook nog op een ondergrondje dus dan kan het in 1x.

Jan, ik neem lollies mee voor iedereen op de volgende bouwavond zodat ik aan het eind van de avond weer tig loopjes heb :0

D'nique, blij dat deze er nog net mee door kan, het is altijd hetzelfde liedje als er iets nieuws uitkomt en een weekie of 2 later plaatst iedereen het resultaat.

N.b. ik trek nu de zakjes van de E-10 los...

Jochem

Hey

Hey Jochem

Jou E-25 ziet er best knap uit niet te fel verweerd maar gewoon goed.
Wat ik nu nog steeds niet begrijp is het volgende je ziet de laatste tijd enorm veel E-25's en E10's passeren maar hebben deze dingen ooit echt bestaan of rondgereden? Zijn dit de zogenaamde paper panzers? Ik ken der echt niks van maar zou graag wat bijleren 🙂

Grtz

Re: Hey

Roel Geutjens zei:
Hey Jochem

Jou E-25 ziet er best knap uit niet te fel verweerd maar gewoon goed.
Wat ik nu nog steeds niet begrijp is het volgende je ziet de laatste tijd enorm veel E-25's en E10's passeren maar hebben deze dingen ooit echt bestaan of rondgereden? Zijn dit de zogenaamde paper panzers? Ik ken der echt niks van maar zou graag wat bijleren 🙂

Grtz

Hallo Roel,

De E-serie voertuigen zijn op de E100 na (romp met loopwielen gevonden zonder verdere inhoud + rupsen) allemaal projecten geweest die nooit zijn gebouwd. Paper panzers dus inderdaad.

groets Jochem

Terug
Bovenaan