Nog twee weken te gaan!

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Het einde van FOC 11 komt in zicht. Wie gaat het redden en wie niet? :oei:

Er zitten wat maar al te mooie werkjes bij. In Overloon waren er al een aantal te bewonderen en er zijn er al weer wat bijgekomen. Maar met nog twee weken te gaan zijn er vast nog wel een aantal die het ook nog gaan redden...of is het mooie weer van afgelopen dagen toch teveel van het goede geweest :huh:: Hier in Zutphen is het nu vrij nat, hoe zit het met de rest van nederland? Ik zeg: perfect bouwweer! :rofl: Go for it!

Zoals gezegd eindigd deze FOC zondag 13 juni om 23.00 uur. Tot die tijd kunnen de eindfoto's geplaatst worden op de gebruikelijke manier: [Eind] Puk van de Petteflat--Tiger III. Het draadje met de eindfoto's zal ik dan op slot zetten.

De gewone draadjes zullen dan ook verwijderd worden. Wil je dat je draadje verplaatst wordt naar het fotoalbum, stuur me ff een peebee en dan zet ik ze over.

Groeten,

Richard

Oscar Becker

Lid van de TWENOT
Hoi Richard,

het blijft angstvallig stil.... ;)

even een vraag: Tot nu gingen de oude draadjes naar het Foc archief. Begrijp ik nu goed dat ze nu verdwijnen? Dat zou wel jammer zijn.

Oscar

Eelke Warrink

Lid van de TWENOT
Ik ga het niet halen, met heel veel geluk ben ik dan klaar met de bouw, maar ik ga ervan uit van niet. Dus zet mijn draadje t.z.t. maar over naar het Fotoalbum :)

Rutger Warrink

Lid van de TWENOT
Ook ik ga het niet halen, maar ik ben de laatste week wel weer flink bezig geweest. Ik zal binnenkort weer eens wat foto's posten. De laatste dateren alweer van twee maanden terug :oeps:

Dan Raadtgever

Lid van de TWENOT
Ga het niet halen (om nu nog te beginnen :nouja: ), maar verheug me op de volgende.......... :cool:

Alvast een balletje opgooien.......................Moderne wielvoertuigen !

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
@Oscar: je hebt helemaal gelijk, ik heb even niet goed gekeken :oeps: Alle draadjes die niet naar het fotoalbum verplaatst hoeven te worden gaan dus naar het FOC argief.

@ Danny & Jamie: Fietsen hebben ook wielen en banden :duivel:

Groeten,

Richard

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Nee, ga het niet halen (maar dat was al langer bekend). Wel wil ik het topic graag naar het fotoalbum laten verplaatsen. Ben er nog steeds mee bezig en het lijkt allemaal op z'n pootjes terecht te gaan komen...

groeten, Richard.

Alex van de Wetering

FOC-begeleider
Lid van de TWENOT
Tsja,

Zo'n deadline komt toch altijd sneller dan je denkt. Helaas ontbrak het me de laatste weken ook aan tijd om lekker door te stomen met de Austin....maar we gaan rustig verder!

Alex

Reitze Bierma

Lid van de TWENOT
Hallo,

ik ga het helaas niet redden. Het zou misschien wel willen maar dan moet ik dwangmatig gaan bouwen, maar het blijft immers een hobby, dus alles lekker kalm en relaxt aan. Mijn topic mag wel verplaatst worden naar het fotoalbum.

Gr, Reitze

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Reitze,

Ik zal je Topic over eind van de week verplaatsen naar het fotoalbum, evenals de rest van de mensen die erom gevraagd hebben.

Ondertussen zijn de eerste eindfoto's geplaatst. Nog een paar dagen!

Groeten,

Richard

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Nog iets meer dan een paar uurtjes te gaan. En ondanks dat er zo'n 40 deelnemers zijn zijn er voorlopig nog maar 4 man die het iend hebben gehaals. Gaan we nog meer eindfoto's krijgen voor vanavond?

Ondertussen heb ik al enkele draadjes overgeplaatst naar het foto album. Voor diegene die willen dat hun draadje ook wordt overgeplaatst, ff een peebeetje en het komt voor elkaar. Van de mensen van wie ik een peebee heb gehad of die op deze topic hebben gereageerd worden de draadjes vandaag verplaatst.

Groeten,

Richard

Geen idee of je die van mij ook verplaatst hebt, maar die mag ook naar het fotoalbum, alvast bedankt.
Ik ga het dus helaas niet halen, maar ik heb geen zin om deze af te raffelen. :)

Bovenaan