Nog een Stug.

Na hele lange tijd. Ik denk dat ik ergens in de jaren 90 mijn laatste panzer heb afgebouwd. Weer eens een Stug in elkaar geknutseld.

Na aanraden van een mede-plakker ook maar gelijk een ondergrondje gefabriceerd.

De tank is van Dragon ( holy-shit, wat veel onderdelen ). De bemanning is gedeeltelijk Tristar,Dragon en Hornet. De infanterist is van MK.

De Stug is eigenlijk O.O.T.B. Zonder update setjes. Alleen het kanon is van Armorscale.

Stugondergrondjeaf4.jpg

Stugondergrondjeaf3.jpg

Stugondergrondjeaf2.jpg

Stugondergrondjeaf.jpg

Heyhallo,

Je hebt het nog steeds in de vingers zie ik en ondergrondje is inderdaad wel zo mooi en heb je ook zeker mooi gedaan. Paar vraagjes: waar heb je die tak aan de voorkant van gemaakt, die ziet er echt superrelaxed uit! Hetzelfde voor het gras op de grond en de jas/zeil aan de achterkant van het voertuig.

Succes met je volgende project (hopelijk)

Anne

Mooi gedaan en genot ook om naar te kijken! Het lijkt wel een Stug group build 😉 Je ziet niet veel MK 35 figuren verwerkt maar hebben beste leuke figuren en ook nog voor een betaalbare prijs.

JW

Mooie bak geworden Guido!
Ook de figuren en het diootje vind ik erg fijn.

Ben een beetje blindgestaard op Stugs maar deze is erg fijn.
En ik zie dat ik niet de enige ben die de tracks er op deze manier oplegt. 8)

Zou hem graag "live" zien. Kom je de 26ste naar Eindhoven?

k massel,
marcel.

Inderdaad een fraaie her-intreder! De kit zelf is natuurlijk al fantastisch maar dee is fraai afgewerkt, met grondwerk en al. Graag wat meer info over de ondergrond!

Enne... check even je PeeBee... er zijn nog twee Amsterdamse TWEN-otters die graag StuGs in elkaar zetten...

Eric

Hey medeplakkers,
Bedankt voor jullie positieve reacties.

Wat betreft, de tak aan de voorkant . Ik heb een doos met "loof-boompjes"gekocht van het merk ER DECOR, met dus miniblaadjes er aan.
Alleen heb ik hier juist de blaadjes vanaf gehaald. ( Moet herfst voorstellen. )
Vervolgens heeft de tak een wash of 2 gekregen ( Mig productions )En is daarna een klein beetje bij geschildert met Humbrol sand.

De ondergrond is een beetje vreemd opgebouwd.
Ik heb (Mig) pigments. Dry mud en Europe dust vermengd met Mig acrilic resin, en dit vervolgens met een dikke kwast lekker kledderig aangebracht op de sokkel.
Toen het nog nat en vochtig was heb ik er rupssporen in aangebracht en het gras ( Noch ) in 2 kleuren. Groen en geel-bruin er in geduwd/aangeplakt.
Na droging is het een kwestie van bij airbrushen. Blijft het gelijk een beetje beter zitten ook .
Alles is na droging, extra met pigmenten bijgewerkt.

Ik heb wat losse boomblaadjes ( plusmodel ), op zowel de grond, als het voertuig aangebracht .

Het zijl op het motordek is gemaakt van loodfolie. Makkelijk in plooien te drukken.

Op naar het volgende model.
Guido

Terug
Bovenaan