Ik heb ondertussen informatie ontvangen van de ontwerper en verkoper, Sylvain van Duyl. Die schrijft: "
D
e wielen zijn eigenlijk één van de laatste dingen die ik er snel bij heb gedaan. Meer als een extraatje.
Ik vind het zij aanzicht mooi. Veel beter, als de Nederlandse wielen, dan de bouwpakketjes leveren.
Alleen zelf ben ik niet zo tevreden over het profiel, die is net iets te ondiep. Maar door een foutje tijdens het opslaan ben ik mijn bewerkzame bestand kwijt. Dit is een moeilijk proces in mijn programma. Dus ik heb het erbij gelaten. De auto heeft geen sturende wielen, het profiel is toch amper te zien en als iemand het echt anders wil, zijn er zat after-Market wielen"
Commentaar: Dat is wel jammer, want de genoemde aftermarket sets zijn ook niet geschikt voor de NL LAROs/Nekafs.
Zie de bijgaande foto van Sylvain voor zijn versie, die inbegrepen zijn in zijn LARO update sets.
Update 21 Feb: Sylvain gaat kijken of hij toch het bandenprofiel kan bewerken in zijn 3D tekenprogramma. Maar dat kan wel even duren. Ik heb Sylvain laten weten dat er binnen de TWENOT meerdere mensen zijn die nog wel enkele antieke Italeri/Revell LARO kitjes hebben liggen, die liggen te schreeuwen om goede bandjes.