Nieuwe foto's van de Citroen

Even een up date van mijn werk.

DSCN0980.jpg

DSCN0979.jpg

DSCN0978.jpg

DSCN0977.jpg

Er moet nog veel gebeuren. Op de foto's zie je veel spetters rond de stippen. In werkelijkheid valt dit wel mee. De foto's vergroten behoorlijk.
Het model is in werkelijkheid ook wat kleiner. Nu nog in binnenkant en de verdere detaillering, washes enz. Wordt vervolgd.
Groet Jan

Jan,

leuk model maar ik sluit mij aan bij Dominique. de overspray neemt erg de overhand.

onder de motorkap ziet er wel aardig en gedetaileerd uit op het eerste gezicht.

gr
wilfred

Kanne, dit heeft niets met vochtafscheiding te maken, de verf is gewoon te weinig verdund waardoor het als dikke pap door je airbrush blubbert...veel druk nodig en daardoor dit wat grove resultaat.

Dominique hgheeft gewoon gelijk hoor..🙂

Rob Plas zei:
Kanne, dit heeft niets met vochtafscheiding te maken, de verf is gewoon te weinig verdund waardoor het als dikke pap door je airbrush blubbert...veel druk nodig en daardoor dit wat grove resultaat.

Dominique hgheeft gewoon gelijk hoor..🙂

OF: ik weet niet wat voor airbrush Jan heeft, maar met een standaard Revell spuit (Vario/Prof) krijg je zoiets sneller dan met een Evo omdatje daar makkelijk(er) dunner mee kan spuiten 🙂.

Ik gok dat het een combo van beide dingen is!

Greetz,

jurrie

Jan, mooi camouflagepatroon en een origineel model, zie je niet zo vaak.

Afwerking zou ik volgende keer nog wat tijd insteken. Eerst die overspray proberen op te lossen en 'spinnen' vermijden, maar vooral ook naar de flash kijken. Als ik het goed zie zitten er flashranden rond de lampen, sirenes en rond de voorbumper. 😉

Verder: ben benieuwd wat je gaat laten zien aan washes, hou ons op de hoogte.

Keep it up!

@Rob: ik dacht aan condens in de verf naar aanleiding van de (gedeeltelijk) weggewerkte "uitlopers": op het achterste luikje links op de motorkap en net voor het linkerachterspatbord.
Voor wat betreft de overspray denk ik dat je gelijk hebt: te dikke verf.

Hoe dan ook, interessante camo, ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

Groet,

Kanne

Terug
Bovenaan