nieuwe foto's kingforcediorama

Opnieuw een aantal pics van mijn Kingforce diorama. De fotos laten nu meer detail zien.Tank is Italerei, figuren Airfix, gebouw Matchbox. Schaal 1/72
M4100220.jpg

M4100227.jpg

M4100226.jpg

M4100221.jpg

M4100223.jpg

De fotos zijn een beetje groot geworden, zal er volgende keer beter op letten

Paul, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is detail aan te brengen bij 1:72. Alle complimenten en een leuke setting.

Alleen de tank vind ik wat minder (klein kritiek puntje) Je hebt veel detail in alles aangebracht, maar waarom geen washes op de tank toegepast. Geeft hem meer "kracht" denk ik. De figuurtjes vind ik erg mooi.

🙄

washing

Op de fotos niet goed te zien, maar de tank is wel geweathered. Zelfs te veel eerst, heb hem daarna gestript en opnieuw gedaan. Het is voor mij steeds een afweging hoe ver je gaat. Bij het ene model meer als bij het andere. ben benieuwd hoe anderen dat ervaren. Ik wilde de tank een stoffig uiterlijk geven, dus gewerkt met pastelkrijt. De higlighting gedaan met dezelfde kleur +wit

Nou ik heb even getracht krities te kijken.
Je figuurtjes vind ik goed, ik bedoel als je het voor elkaar krijgt om in deze schaal figuurtjes niet op elkaar te laten lijken ben je voor mij een topper 😀

Maar, er is 1 ding wat mij opvalt aan de tank, ik heb het niet over wheateren, of washes maar de wielen van deze tank hebben een giga flash rand (laatste foto, 2e wiel van links)

Uit ervaring weet ik wat voor een gepriegel deze schaal is en dat zo'n randje gauw over het hoofd word gezien, maar ja, je plaatst zulke duidelijke foto's dat zo'n randje dus wel opvalt.

Voor de rest neem ik mijn pet af, ik doe het je niet na

Terug
Bovenaan