Nieuwe FOC

Ik ga ook met Wouter mee "IRAQ/Afghanistan 2002-2012"...
Voldoende mogelijkheden om een gevarieerd thema te maken.
Voor ieders wat wils....

Arno Cornelissen

Arno Cornelissen zei:
Voor ieders wat wils....

Arno Cornelissen

Hmm, kan ik me ook wel in vinden maar bergingsvoertuigen zijn ook leuk 😉 .

Bruce

Ps. Arno, het is wel de bedoeling dat de Foc modellen ook op tijd afgemaakt worden 🙂

Bruce Oomen zei:
Arno Cornelissen zei:
Voor ieders wat wils....

Arno Cornelissen

Hmm, kan ik me ook wel in vinden maar bergingsvoertuigen zijn ook leuk 😉 .

Bruce

Ps. Arno, het is wel de bedoeling dat de Foc modellen ook op tijd afgemaakt worden 🙂

Voor zover ik weet is ze nog niet zwanger 😉
Zou moeten lukken deze keer....... 🙂

Arno

Erik Bakker schreef:
duitsland isactief in afghanistan dus zelfs de duitse bouwers kunnen meedoen 😛

Bóuw géén modern 😕 😈 ....

groeten, Richard (die zich afvraagt waar de reactie van zijn naamgenoot blijft... Schreef volgens mij dat 'ie in het weekend geen tijd had, daarmee bij mij de indruk wekkend dat 'ie na het weekeinde zich wel met de opzet zou gaan bemoeien. Maar ja: over drie maanden is óók na het weekeinde 🤣 ....).

Richard Cramer zei:
Erik Bakker schreef:
duitsland isactief in afghanistan dus zelfs de duitse bouwers kunnen meedoen 😛

Bóuw géén modern 😕 😈 ....

groeten, Richard (die zich afvraagt waar de reactie van zijn naamgenoot blijft... Schreef volgens mij dat 'ie in het weekend geen tijd had, daarmee bij mij de indruk wekkend dat 'ie na het weekeinde zich wel met de opzet zou gaan bemoeien. Maar ja: over drie maanden is óók na het weekeinde 🤣 ....).

Richard, ik laat dit topic nog even doorgaan, er komen gewoon goeie ideeën uit voort. En ook dit weekeinde zal ik weinig tijd hebben 🙁

Groeten,

Richard

De T34 ! Heeft al verschillende keren in een poll gestaan, maar het steeds net niet gehaald.
WO2. Maar ook wel een beetje modern.
Op zoveel fronten gebruikt. De Kalashnikov onder de tanks, mag eigenlijk niet ontbreken in een FOC.

ik denk dat afghanistan vanaf het moment met de russen tot en met nu inderdaad een heel interesant onderwerp is, er zijn toen een aantal best leuke conversies geweest ook.

groeten erik

Waar ik aan denk is een thema zoals ARV waar zowel modern als WWII zijn weg kan vinden.
Maar denk dan ook bijv Artillery (tweede uit vorige FOC Poll )
Ook dit kan alle kanten uit

zomaar een suggestie

Herman Haverhals zei:
Maar denk dan ook bijv Artillery (tweede uit vorige FOC Poll ) Ook dit kan alle kanten uit

zomaar een suggestie

De 'runner-up' van de vorige FOC vindt ik ook een leuke, maar wat denken jullie van een 'quick-foc' ( o hemel die naam al alleen 🙂)

Een 'klein' model met beperkte tijd (vond een suggestie voor de motorfiets daar erg geschikt voor) voor je het weet is het weer lekker weer enz....

Hmmm keuzes keuzes keuzes keuzes, zoveel tijd en zo weinig te bouwen, oh wacht dat laatste moet andersom.

Grz,

Sam.

Heren,

Door mijn werk en door priveredenen heb ik nog steeds erg weinig tijd, en dat zal de aankomende weken ook wel zo blijven. Maar dan gaat het wel erg lang duren voordat de volgende FOC begint. Dus ga ik zometeen een poll neerzetten, dan kan de FOC over een week weer beginnen.

Groeten,

Richard

Terug
Bovenaan