Erik Bakker
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
ik ga met wouter mee, modern lijkt me inderdaad leuk om te doen.
groeten erik
groeten erik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En is eens wat anders dan Duits, dan verbreden we misschien nog meer horizonnen 8) 🙂erik bakker zei:ik ga met wouter mee, modern lijkt me inderdaad leuk om te doen.
groeten erik
Arno Cornelissen zei:Ik ga ook met Wouter mee "IRAQ/Afghanistan 2002-2012"...
Voldoende mogelijkheden om een gevarieerd thema te maken.
Voor ieders wat wils....
Arno Cornelissen
Arno Cornelissen zei:Ik ga ook met Wouter mee "IRAQ/Afghanistan 2002-2012"...
Bruce Oomen zei:Arno Cornelissen zei:Ik ga ook met Wouter mee "IRAQ/Afghanistan 2002-2012"...
Voldoende mogelijkheden om een gevarieerd thema te maken.
Voor ieders wat wils....
Arno Cornelissen
Hmm, kan ik me ook wel in vinden maar bergingsvoertuigen zijn ook leuk 😉 .
Bruce
Ps. Arno, het is wel de bedoeling dat de Foc modellen ook op tijd afgemaakt worden 🙂
duitsland isactief in afghanistan dus zelfs de duitse bouwers kunnen meedoen 😛
Richard Cramer zei:Erik Bakker schreef:duitsland isactief in afghanistan dus zelfs de duitse bouwers kunnen meedoen 😛
Bóuw géén modern 😕 😈 ....
Richard Cramer zei:Erik Bakker schreef:duitsland isactief in afghanistan dus zelfs de duitse bouwers kunnen meedoen 😛
Bóuw géén modern 😕 😈 ....
groeten, Richard (die zich afvraagt waar de reactie van zijn naamgenoot blijft... Schreef volgens mij dat 'ie in het weekend geen tijd had, daarmee bij mij de indruk wekkend dat 'ie na het weekeinde zich wel met de opzet zou gaan bemoeien. Maar ja: over drie maanden is óók na het weekeinde 🤣 ....).
Bas Hermsen zei:Weer een specifiek voertuig/tank? Scoort (op basis van voorgaande foc's) toch beter dan een thema.
T72
US Halftracks
Herman Haverhals zei:Maar denk dan ook bijv Artillery (tweede uit vorige FOC Poll ) Ook dit kan alle kanten uit
zomaar een suggestie