Nieuw zolderisolatiemateriaal!

Eindelijk heb ik de centurion van AFV kunnen bestellen. Via Wilco Veer heb ik de fruil tracks voor dit apparaat weten te bemachtigen, nog bedankt :) Ook is de micro-chisel besteld.

download



download
 
Hiermee kwam Eelke terug van Azimut in Parijs:

een ordonnansautootje voor bij onze Char B's:
402-1.jpg

402-2.jpg

Volgers van het topic "wie weet..." herkennen hier nu natuurlijk feilloos de Peugeot 402 in ;) ;)


En een lief klein FCM-36'je:
fcm36-1.jpg

fcm36-4.jpg

fcm36-5.jpg


In het laatste plaatje heeft hij tegen de zon z'n kleine broertje van Modelltrans op zijn hoofd gezet (sorry, de warmte maakt me een beetje melig)

Beide modellen zijn overigens voor zover ik weet niet origineel van Azimut. De 402 is zo te zien van JMP en is (dus) een beetje ruw, de FCM 36 is van een ander merk dat ik niet zo één twee drie uit mijn hoofd weet. De master daarvan is nog steeds erg goed, het gietwerk kon iets beter..
 
Remco Onvlee zei:
Wel fun om hem weer te hebben, ik weet alleen niet of ik hem wel ga bouwen, vind het wel een beetje zonde.
Deze kun je gerust bouwen, dit is een recente uitgave (anders stond Der Grüne Punkt er niet op — rechtsonder op de doos :)). Als het doosje zo'n venstertje in de achterkant heeft wordt het misschien een ander verhaal …
 
Deze kun je gerust bouwen, dit is een recente uitgave (anders stond Der Grüne Punkt er niet op — rechtsonder op de doos :)). Als het doosje zo'n venstertje in de achterkant heeft wordt het misschien een ander verhaal …

Hij wordt ook gebouwd, ik heb er nu 2 en 1 is er onderweg. Denk een dio'tje waarbij ze alletwee (of drie) over een zandbank stuiven.
 
Ik heb gister aantal nieuwe Roco modellen gekocht(schaal 1/87).De volgende modellen zijn bij de collectie toegevoegd:

RSO Pritsche(ofwel de Steyr Raupenshleper of zoiets :D )
KpfPz Tiger
VW Transporter T3
MAN Patriot
Kurz1/Hotchkiss
Dragonwagon+Sherman tank
MAN zandwagen
ATF Dingo

Ach ja weer leuke items erbij.
Oh en een gitaar gekocht.(voor de mensen onder ons die er beetje verstand van hebben,het is een Epiphone Les Paul Goldtop) :)

Helaas geen foto's
 
Gjalt van Koten zei:
heey,

@robert: duur gitaartje, een les paul (al is het dan geen gibson maar epiphone)

Mwah heb meedere Epiphone's.Maar kan zeggen dat ze het geld wel waard zijn.ik ben dol gelukkig met Epiphone en zou niet eens een Gibson willen hebben.Die dingen zijn té overprized en voor het geld heb ik gemiddeld zeker wel 3 Epiphone's en die kun je altijd nog upgraden met elementen etc en hou je nog geld over ;) Maar goed gitaar heb ik met koffer gekocht voor leuke prijs via marktplaats(lang leve internet :) )
 
Laatst binnen gekregen met de post:
S8138AS.JPG

Osprey NV over de IUniversal Carrier

tx0021.jpg

De Pershing stowage set van Trakz

En een setje MK tracks voor de Sherman. En ja, die hebben erg veel onderdeeltjes :oei: ... eens kijken hoe dat gaat worden. 8)
 
250.jpg


Een Badger 250 verfspuit, als vervanging voor z'n waardeloze tegenhanger van Revell die ik de laatste paar jaar gebruikt heb.
 
Wat is het verschil met de eerder uitgebrachte behalve de plastic kleur en extra manschappen eigenlijk?

Greetz,

Jurrie
 
't was niet de bedoeling, maar ik kon hem gewoon niet laten staan (ondanks de slechte box art).... erg verzet heb ik me dus ook weer niet ;)
DN6083.jpg


Na BIA ga ik me eens wat meer op de Amerikaanse sector in Normandië richten.
 
German halftrack crewman

... als je maar niet denkt dat die German Halftrack Crewman in een 251 past... Niet dus: de bestuurder en radioman moeten toch echt onder de knie worden geamputeerd! Ik heb deze "operatie" zaterdag uitgevoerd. Jammer...

Groeten, Patrick
 
Terug
Bovenaan