Nieuw zolderisolatiemateriaal!

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Hallo plakkers,

Mij leek het wel leuk om een topic aan te maken waarin iedereen laat weten of zien welke nieuwe kit of AM heeft aangeschaft.

Om te beginnen, vandaag gekocht:

203b.jpg


Groeten,

Bas
 
zo Bas, je durft in ieder geval wel groot te denken....
Ik ben iets bescheidener met mijn laatste aankopen:

setje hoofdtelefoons van Royal model
217.jpg


boekje over het schilderen en verbouwen van SS figuurtjes
osmd023.jpg


en ja, dit betekent dat er binnenkort weer updates van BIA gaan komen
 
John van Hooijdonk zei:
Via E-bay Duitsland...

De Dragon 6018 JS-2m ChKZ. Met Eduard PE, Jordi loop, en Fruiltjes....voor het aangename bedrag van €34,10 incl. verzenden.....

Ik ben er blij mee.

John.

Sorry geen foto....
:oei: da's zeer aangenaam!
Jan :D
 
morgen op vakantie, en vandaag de panzer 4 ausf. D van tamiya binnengekregen... heerlijk, ik neem niet eens m'n scalpel mee op vakantie denk ik :) als er 1 ding is wat ik niet moet hebben, is het veel kuiswerk :) :rofl:

groetjes martijn
 
jeroen duifhuizen zei:
waarom doen mijn plaatjes t niet? :huh: iemand enig idee?

grtz jeroen

Jeroen waarschijnlijk zijn die sites niet zo blij met het doorlinken van hun foto@s dus daarom zien we niets ;)

Weet nu wel niet wat je heb aangeschaft maar het zal wel mooi zijn :rofl:

Ronald
 
Vandaag toevallig gekocht:

Renault UE van Mirage
Panzer IA Breda van Masterbox
British Summer tank crew van Resicast
Marder I van Ironside


Bruce
 
Panzer IA Breda van Masterbox


Vertel eens, wat is dat? Zegt me helemaal niets
 
Dat is een Panzer 1A, gemodificeerd met een verhoogde koepel met daarin een 20mm Breda kanon gemonteerd, hij is alleen gebruikt in de Spaanse burgeroorlog.



bruce
 
@Danny Raadtgever: heel erg mooi die Marder II; alleen weet jij of er hier aftermarket sets voor zijn? De barrel en de tracks vind ik wel, maar is er iets aan PE voor het interieur? Ik heb de Tamiya namelijk, en die moet nodig gedetailleerd worden.

Groet,
Peter
 
Peter van Stiphout zei:
@Danny Raadtgever: heel erg mooi die Marder II; alleen weet jij of er hier aftermarket sets voor zijn? De barrel en de tracks vind ik wel, maar is er iets aan PE voor het interieur? Ik heb de Tamiya namelijk, en die moet nodig gedetailleerd worden.

Groet,
Peter

Eduard zou daar setjes voor moeten hebben (gehad). Nummer 35048 en 35022. Wat de verschillen zijn weet ik niet, mag je zelf even naar googlen.
 
ik vond de tamiya Char B.1 wat te duur dus heb ik maar een kleinere, goedkopere versie gekocht :)
da_1_b.JPG


en tweedehands deze (van Wilko Veer):
RVG5408.jpg

Hier kijk ik zeer naar uit :D
Mogen boten eigenlijk op dit forum?

Groet,
Hendrik
 
Hehehehe Boris

Ja zo zou je het kunnen zeggen. Al zijn veel van de dingen die ik gepost heb voor 1 en hetzelfde project. En van die vier laatste weet ik alleen zeker dat ik die flammpanzer ga bouwen. wat ik met die andere 3 doe weet ik nog niet. Die 38H en Observation 38 H zijn zeker allebei de trumpeter kits. ben wel benieuwd naar die dingetjes want ze zijn wel geinig.

@ Martin
Zoals ik al aangaf weet ik nog niet precies wat ik met die twee sherman kits ga doen. Als ik echt een supergeinteresseerde weet te vinden dan verpats ik ze weer door en anders als wrak in een dio... Toch de mooiste rol voor een "Ronson" :duivel: :duivel: :duivel: En dat extra werk... och ik zie wel

@ Frank
Het staat zo op het doosje.... Ik weet het niet precies Ik zal het even moeten nakijken in mijn bibliotheek maar dat doe ik een andere keer want die is net als mijn kamer en werkplaats op de zolder en die vermijdt ik overdag zo veel mogelijk met deze temperatuur.
Als je nog zo'n aanhangertje moet hebben. In de kit zitten er twee en ik heb er maar 1 nodig... PB je adres maar even door stuur ik hem wel op voor je met een scan van het instructie velletje.

Met een vriendelijke groet

Robert Blokker
 
Robert Blokker zei:
Het staat zo op het doosje.... Ik weet het niet precies Ik zal het even moeten nakijken in mijn bibliotheek maar dat doe ik een andere keer want die is net als mijn kamer en werkplaats op de zolder en die vermijdt ik overdag zo veel mogelijk met deze temperatuur.

de 51 van Italeri...
IT6450.jpg

bron : modelsforsale.com

Ik heb mezelf nog niet enorm verdiept in de verschillende Anh (heb wel alle plaatjes van PlusModel) dus vermijdt gerust je zolderkamer. :)

Het viel me op vanwege de in deze topic eerder genoemde Flak van Tamiya, waar op de doos gesproken wordt over een...
"German 20mm FlaK-38 mit SdAh 51".
tam35102.jpg


Dan nog even een ander plaatje...deze is van de SdAnh 52
t_16238.jpg

bron : missionmodels.com

Ik zie nog geen echte 'designationlogica' terug, zeg maar...enige verschil dat ik tussen het onderstel van de 51 en de 52 terugzie op deze foto's, is de naar buiten uitstekende wieldop.
Robert Blokker zei:
Als je nog zo'n aanhangertje moet hebben. In de kit zitten er twee en ik heb er maar 1 nodig... PB je adres maar even door stuur ik hem wel op voor je met een scan van het instructie velletje.

Je hebt een pb 8)


groetjes Frank
 
Ola Frank

Toen de temperatuur eindelijk een beetje aan het zakken was ben ik naar zolder gegaan om even in mijn bibliotheekje te snuffelen en dit was de uitkomst als het gaat om aanhanger designations.

Sd. Ah 51
Anhänger (1 achs) für 2 cm-Flak 30, 2 cm -Flak 38, Scheinwerfer 60 cm, Zubehör- u. Munitionskasten für 2 cm- Flak

Sd. Ah 52
Anhänger (1achs) für 2 cm-Flak-Vierling 38, 3,7 cm-Flak 36, Kommandogerät 40, Zubehör- und Munitionskasten für 3,7 cm-Flak 36

Met een vriendelijke groet

Robert Blokker

Je hebt overigens ook een PB



 
Mijn nieuwe aanwinsten, vandaag met de post meegekomen.

De KT van Dragon. gelijk uitgepakt en had meteen moeite om de doos weer fatsoenlijk dicht te krijgen :oei: . Deze komt tzt in een ander jasje in het fotoalbum te staan.
k1.jpg


Een paar figuurtjes
k2.jpg

k3.jpg


Wat materiaal uit de natuur
k4.jpg

k5.jpg


Dit is het mooiste, de voyager update voor de drilling. Hier heb ik op zitten wachten 8)
k6.jpg


En ze hebben zelfs voor mij de straat gesloopt :)
k7.jpg


Voorlopig weer even rustig aan doen, over een paar maaden staa KMK Mol, de Euro en Bunnik weer voor de deur.

Groeten,

Richard
 
Terug
Bovenaan