Nieuw zolderisolatiemateriaal!

Geen isolatiemateriaal, maar ik heb deze tijdelijk in bezit:

IMG_1053.jpeg

Ze zijn van degene die me vorige maand de Sherman gaf, en nu vroeg of ik z’n Jagdtigers voor hem wil schilderen. De grijze is van Takom, met Porsche-vering, de andere is Hobby Boss.

Een fles, ja wat? De vervanger voor de vermaarde Pledsj.
Ik ga eens kijken of ik er iets mee kan.

IMG_4780.jpeg

Mischa maakt het moeilijk om die paar extra euries die je uitspaart bij elk doosje niet opnieuw in een ander doosje steekt

daar moet ik eens even rond gaan neuzen,

Dat gaat weer geld kosten

een trip door memory lane die site

Ja ik ken die site ook, hij heeft ook vaak kits die wat lastiger aan te komen zijn. Zeker een aanrader.

Heb al regelmatig ingeslagen bij Mischa

Inderdaad veel oudere kitjes en ook aftermarjet sets etc

Ook ik koop regelmatig wat bij Mischa

Tja.... alsof ik me dan nog kan inhouden

Aldus werd gisteren een isolatie upgrade pakket bezorgd

Laten we beginnen met zo'n van alle gemakken voorziene tank.... alles bij ? niets vergeten ?

En eenmaal bepakt en bezakt onderweg niet vergeten dat de vijand ook één en ander inPaKt :hm:
Onschadelijk zolang dit in kisten en kokers zit opgeborgen....

..... maar al een stuk gevaarlijker wanneer het aan boord van tank killers wordt gehesen 😬

(oud setje maar mits goed geschilderd kan men er goed mee wegkomen !)

Tja, en als die granaten dan eindelijk op zijn ? nou dan gaan we verder met granaten uit het vuistje 💥

Allemaal leuk en aardig dat geknal maar het kan naar mis gaan....
Gelukkig zijn er diensten en kameraden om te helpen :

Om ook geestelijk nog wat op te knappen een stukje paardentherapie.... fijn een stukje paardrijden ;)
(heb de set gekocht puur voor de paarden)

Om dan uiteindelijk totaal te ontspannen, voor het slapen gaan nog even een stukje lezen...

...waarbij dit een prachtige boekenlegger zou kunnen zijn maar laten we dát nu maar niet doen :biggrin:

mmmm... qua zolder isolatie kom ik ondertussen toch wel in de buurt van de A+++++++++++ status ? 😁

Happy Modelling

Voor een D-Day groepsbouw op een ander forum wil ik een Sherman BARV bouwen. De ombouwset van Resicast had ik al, maar geen Sherman III om die op te zetten. Nu dan wel:

IMG_1069.jpeg

En ook eindelijk maar eens een airbrushhouder, dat moet toch makkelijker zijn dan hem op tafel of tussen m’n knieën balanceren :) En over airbrushen gesproken, toen ik eergisteren m’n twee tijdelijke kostgangers wilde gaan spuiten ontdekte ik dat ik heel weinig donkergeel heb, dus ook maar een potje daarvan plus een paar andere kleuren die ik goed kan gebruiken.

Terug
Bovenaan