Nieuw zolderisolatiemateriaal!

Goh, waarom zou toch uitgerekend hij mensen daartoe aangemoedigd hebben? ;)
Ik heb van hem, bij een bezoek in Gouda, destijds heel veel hulp gekregen met info aangaande een 251/17 ombouw. Hij was ook een medebouwer, die anderen graag hielp. Zelfs de koffie was gratis..... al gingen we ook niet met lege handen naar huis. :nouja:;):D

Vanwege het aanstaande stoppen van Resicast heb ik er maar besteld wat ik nog wil hebben (en nog verkrijgbaar was):

IMG_9989.jpeg

Van de set met drie tankers vroeg ik eigenlijk alleen om de armen, want ik heb dat setje al, maar door een inpakfout zitten de armen daar niet bij. In plaats van alleen armen heb ik echter een heel setje gekregen.

De takom stug 3 f8. Wat een heerlijkheid, deze kit heeft totaal minder onderdelen als de tracks van mn rammtiger alleen al. De zimmerit is voor een late tiger 1, meteen maar 3 potten tamiya xtra thin meebesteld en grijze one shot. Ik heb nu een potje mig lijm bijna op, maar das toch minder als de tamiya real deal. Nu kriebelt er nog een hetzer....

Bijlagen

• 804c3b991f3a2f08b8ff60ac358a0910433616b5.jpg
    804c3b991f3a2f08b8ff60ac358a0910433616b5.jpg
    307,4 KB · Weergaven: 4
  • 35032_shoper.jpg
    35032_shoper.jpg
    113 KB · Weergaven: 4
De takom stug 3 f8. Wat een heerlijkheid, deze kit heeft totaal minder onderdelen als de tracks van mn rammtiger alleen al. De zimmerit is voor een late tiger 1, meteen maar 3 potten tamiya xtra thin meebesteld en grijze one shot. Ik heb nu een potje mig lijm bijna op, maar das toch minder als de tamiya real deal. Nu kriebelt er nog een hetzer....
je had net zo goed Tamiya airbrush thinner kunnen bestellen dat had de kosten van bijna twee potjes extra thin gescheeld en lijmd net zo goed:geek::cool:

@Jakko Westerbeke : je hebt een goede smaak!
Ik geloof dat ik daar nog nooit eerder van beschuldigd ben.

je had net zo goed Tamiya airbrush thinner kunnen bestellen dat had de kosten van bijna twee potjes extra thin gescheeld en lijmd net zo goed:geek::cool:
Airbrushreiniger, niet -thinner, en dat is omdat het precies hetzelfde spul is als Extra Thin: 50% aceton en 50% butylacetaat. Volgens officiële opgaven is, als ik het goed heb, het ene 49% aceton en 51% butylacetaat, en het andere is andersom qua verhoudingen — maar dat is alleen maar omdat je in Japan bij wet niet hetzelfde product mag verkopen als twee totaal andere dingen.

@Jakko Westerbeke : je hebt een goede smaak!

Ik geloof dat ik daar nog nooit eerder van beschuldigd ben.
:rofl:

Mooi stapeltje resin ! ik zie dat er zelfs een officieel "FREE ITEM" bij zit :D

De takom stug 3 f8. Wat een heerlijkheid, deze kit
Happy Modelling Timo :D:+:

verlanglijstje weer wat kleiner gemaakt
Mooie aankoop Erik, maar verlanglijstje kleiner maken ?? echt ?? lijkt me vandaag de dag toch een Mission Impossible :cool: ;)

Is deze bij de KL in dienst geweest tot in jaren zeventig/tachtig? IMG_9535.jpeg

ik zie dat er zelfs een officieel "FREE ITEM" bij zit :D
Dat is tot nu toe elke keer geweest toen ik iets bij Resicast besteld heb. Altijd iets dat je niet kunt bestellen, zoals een setje met kisten of met een paar Britse overjassen.

die bedoelde ik ook Jakko foutje van mij:slaap:
Ik merkte het vooral op om te voorkomen dat mensen de verdunner kopen en dan ontdekken dat ze er geen plastic mee kunnen lijmen :)

Vandaag ontvangen.

186837A8-84C4-477E-B29D-EC4FD70AE49C.jpeg

De tracks van Friulmodell,besteld op 16 juli (eBay.it,winkel) verstuurd op 1 augustus.🤪

FD79E43B-7854-46AB-98A5-687B87FD0994.jpeg

De zeer moeilijk te vinden (tegen een redelijke prijs) M106A1,besteld op 3 augustus (eBay.it,particulier) verstuurd op 4 augustus. 👍

4DD2D40E-BCE9-4ED2-8F35-A7EF3AB613E1.jpeg

De Zippo moet ik helaas maar uit mijn hoofd zetten,afgelopen zaterdag zag ik tot mijn 😳 dat de kortingscode van 25% nu al,in tegenstelling tot de beloofde eind augustus verdwenen was. 53E159D1-F21F-4703-A7AD-ACC294FCC090.gif

“The current coupon code does not have an expiration date, however, I will probably be deactivating it around the end of August.”

De beleefdheid om vervolgens op een mailtje te reageren is daar blijkbaar gelijktijdig met de code verdwenen.☹️

Tja.....altijd gevaarlijk en zeker bij slechter weer!

Gelukkig dan maar dat het weer wat warmer wordt.😉

Maar dan nog.....op de bank brengt het geld ook niks op!

Tot nu toe kost “de bank” me alleen maar geld. B61F0F1A-2934-4364-89EF-39AB98177190.gif

beter niet stoppen want... voor je't weet ben je weer jarig en dan kun je feestneuzen

Stoppen 59DC9A04-EA32-435A-ADBA-3EB0F36BDD1A.gif voorlopig behoort de Zippo en de Swiftboat tot mijn dagelijkseB7C6B4BC-5DAF-4182-8F64-E41F0EF2C99A.gif

Ik ben bijna 4397D22D-5DF1-4C9A-A48C-70091A28CEF2.gifdus voor een ieder die zijn zolder nog wil opruimen,laat maar komen.40B79E5E-2AA4-472B-93C4-F3CCCA60C2C2.gif

Terug
Bovenaan