Peter van Dijk
Lid van de TWENOT
- Interesses
- WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
- Nu bezig met
- diorama grondwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dank je Theo, ik heb het artikel inmiddels van Jakko ontvangen.Ik heb hem eventueel wel digitaal voor je.
Ik heb van hem, bij een bezoek in Gouda, destijds heel veel hulp gekregen met info aangaande een 251/17 ombouw. Hij was ook een medebouwer, die anderen graag hielp. Zelfs de koffie was gratis..... al gingen we ook niet met lege handen naar huis.Goh, waarom zou toch uitgerekend hij mensen daartoe aangemoedigd hebben?![]()
je had net zo goed Tamiya airbrush thinner kunnen bestellen dat had de kosten van bijna twee potjes extra thin gescheeld en lijmd net zo goedDe takom stug 3 f8. Wat een heerlijkheid, deze kit heeft totaal minder onderdelen als de tracks van mn rammtiger alleen al. De zimmerit is voor een late tiger 1, meteen maar 3 potten tamiya xtra thin meebesteld en grijze one shot. Ik heb nu een potje mig lijm bijna op, maar das toch minder als de tamiya real deal. Nu kriebelt er nog een hetzer....
Ik geloof dat ik daar nog nooit eerder van beschuldigd ben.@Jakko Westerbeke : je hebt een goede smaak!
Airbrushreiniger, niet -thinner, en dat is omdat het precies hetzelfde spul is als Extra Thin: 50% aceton en 50% butylacetaat. Volgens officiële opgaven is, als ik het goed heb, het ene 49% aceton en 51% butylacetaat, en het andere is andersom qua verhoudingen — maar dat is alleen maar omdat je in Japan bij wet niet hetzelfde product mag verkopen als twee totaal andere dingen.je had net zo goed Tamiya airbrush thinner kunnen bestellen dat had de kosten van bijna twee potjes extra thin gescheeld en lijmd net zo goed![]()
@Jakko Westerbeke : je hebt een goede smaak!
Ik geloof dat ik daar nog nooit eerder van beschuldigd ben.
Happy Modelling TimoDe takom stug 3 f8. Wat een heerlijkheid, deze kit
Mooie aankoop Erik, maar verlanglijstje kleiner maken ?? echt ?? lijkt me vandaag de dag toch een Mission Impossibleverlanglijstje weer wat kleiner gemaakt
mission impossible denk ik ook maar ik blijf het proberen Peter
Mooi stapeltje resin ! ik zie dat er zelfs een officieel "FREE ITEM" bij zit
Happy Modelling Timo
Mooie aankoop Erik, maar verlanglijstje kleiner maken ?? echt ?? lijkt me vandaag de dag toch een Mission Impossible![]()
![]()
die bedoelde ik ook Jakko foutje van mijAirbrushreiniger, niet -thinner
Dat is tot nu toe elke keer geweest toen ik iets bij Resicast besteld heb. Altijd iets dat je niet kunt bestellen, zoals een setje met kisten of met een paar Britse overjassen.ik zie dat er zelfs een officieel "FREE ITEM" bij zit![]()
Ik merkte het vooral op om te voorkomen dat mensen de verdunner kopen en dan ontdekken dat ze er geen plastic mee kunnen lijmendie bedoelde ik ook Jakko foutje van mij![]()
Tja.....altijd gevaarlijk en zeker bij slechter weer!Bekijk bijlage 28448Weer een pakketje Bekijk bijlage 28449 en ik ben niet eens jarig.
Bekijk bijlage 28450
Misschien toch eens stoppen met neuzen op Marktplaats. 😉
Isolatie levert zeker meer rendement op dan de rente van de bank! 😛Tja.....altijd gevaarlijk en zeker bij slechter weer!
Maar dan nog.....op de bank brengt het geld ook niks op!
Tja.....altijd gevaarlijk en zeker bij slechter weer!
Maar dan nog.....op de bank brengt het geld ook niks op!
beter niet stoppen want... voor je't weet ben je weer jarig en dan kun je feestneuzen