Nieuw projectje

boodschap ontvangen en in ieder geval al 2 marsmannetjes teruggestuurd naar hun eigen planeet 😉
Ik had nog een artillerycrew set van Dragon liggen en daar eens in gekeken.

Met volgend resultaat

CIMG0814.jpg

CIMG0815.jpg

CIMG0816.jpg

het derde figuur heb ik nog geen vervanging voor ,maar ik ben op zoek.

greetz Ronald

ps Willem bedankt voor de tip

medeplakkers

Ik ben nog steeds op zoek naar geschikte figuren voor op het vlot
Er zijn er al heel wat gesneuveld 😉
maar ben nu redelijk op weg

Een setje vluchtende ganzen van Doug's originals is ook besteld om wat leven op het water te krijgen
Zo ook de Vulcan zundapp k800 zijspan (SMC)

De figuren zijn een mengeling van Tamiya,Dragon en Preisser en heb nog een Alpine op de verlanglijst ( de laatst uitgebrachte motorrijder voor bij de zijspan ) en er komen nog wat knielende figuren en misschien wat resting germans van het merk Stalingrad (als ik die te pakken kan krijgen).
De hoofdjes worden nog vervangen door Hornet hoofdjes.

Het is waarschijnlijk nog niet helemaal precies hoe het er aan het eind uit komt te zien, maaar het geeft in ieder geval wel een aardig beeld van wat het moet gaan worden.

Ik heb ook nog geprobeerd de motorfiets te vervangen door een PAK 37 mm (op de filmbeelden is vaag een 37mm te zien op het vlot )
maar ik vind de motorfiets leuker staan !

CIMG0832_zpsa418a447-1.jpg

CIMG0834_zps92f2c8a0.jpg

CIMG0833_zpsc938cafd.jpg

CIMG0831_zpsf0e36e07.jpg

greetz Ronald

Ik ben geen uniform-kenner en weet niet of al die uniformen en petten al in 1940/1941 aanwezig waren, maarrrrrr... het is een heel mooi en levendig geheel! Kennelijk een veilige overtocht want er zit er zelfs eentje de laatste Tank te lezen!

Eric

Goed bezig Ronald ! 't wordt een levendig tafereel, erg leuk om het te zien groeien 😛

Veel spetterend plezier 😉
Peter

Terug
Bovenaan