Neem je vrouw mee naar de modelbouwzaak!

Tini Hendriks

Lid van de TWENOT
Interesses
van Little Willie tot Leopard A4A1
Schalen
  1. Waar ik maar zin in heb
Nu bezig met
Jagdpanther, Crusader, Savoia Marchetti SM79, Clubmobile
Deze en de volgende week brengen we wat tijd door in West-Friesland en Texel, vandaag naar Hoorn geweest.
Kwamen we toch heel toevallig langs MBE, Modelbouwenzo, op de Kleine Noord.
”Moet je hier niet even naar binnen”;vraagt mijn vrouw?
Schoorvoetend betreed ik de kleine volgepropte schatkamer van Sinterklaas, niet wetend waar te beginnen.
Nadat ik de eigenaar Mart begroet heb merk ik zuchtend op dat ik mijn lijstje niet paraat heb, alleen de kleur canvas voor mijn trailerzeiltje valt me in.
Dit lijkt voor mijn vrouw het signaal om van alles aan te prijzen;”moet je dit niet hebben, kun je dit niet gebruiken, oh, wat leuk”.
Langzaam ontdooit mijn modelbouwschroom en ga mee in de flow van mijn vrouw.
Zelf koopt ze ook nog een houten poppenhuisdingetje voor de kleindochters, waardoor de teller net boven de €100 stopt.
”Ach, tis toch vakantie”; zegt mijn vrouw verdedigend.
Nog een leuk gesprek gehad met Mart, die ik alleen kon van mail en telefonisch contact.
Ik geef haar een kus, het is een mooie droge dag, en we beleven nog veel plezier in Hoorn en het Museum van de 20e eeuw, waar de sentimenten van oude tv series voor de jeugd ons meenemen naar tijden van weleer, toen het leven echt zorgeloos was.
En eindelijk een Gouden Stuiver gezien 💪🏼

9B258132-9DE4-4F96-9C84-89641A5012E1.jpeg
 
Hoi tini, das gezellig toch, mijn vrouw gaat gewoon mee naar de modelbouwwinkel, en die geeft altijd meer uit als ik doe!
 
Wat een leuk verhaal man :D zo'n vriendin heb ik ook gehad (zij is niet meer onder ons).

Die stuiver is ook leuk... another trip to memory lane ;)
 
Terug
Bovenaan