Na een lange tijd

Ton van Rijnberk

Lid van de TWENOT
Hallo allemaal,

Na een periode van zeker 15 jaar geen 1/35 meer gebouwd te hebben toch weer eens wat gedaan.
Het is wel even terug schakelen van schaal 1/6 naar 1/35 zeker met al die nieuwe technieken van tegenwoordig.
Maar goed bijna klaar met dit Dio nu nog een titel zien te verzinnen.
En dan op na een nieuw Dio ga denk ik binnenkort ook maar weer eens wat proberen in 1/16 zag dat daar ook veel mooi spul tegenwoordig in is.
Maar goed hier mijn nagenoeg klaar Dio na zo een lange tijd …………

IMG_4936.webpIMG_4935.webpIMG_4934.webpIMG_4931.webpIMG_4932.webpIMG_4933.webpIMG_4930.webpIMG_4929.webpIMG_4928.webpIMG_4927.webp

Groet Ton

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan niet anders zeggen dat dit een zeer fraaie terugkomst is!

Zo Ton, dat ziet er goed uit man 👍 lekker veel te zien maar niet te vol.

titel idee :

Battered but not Beaten
Lost and Found
Still Soldiering On
Against All Odds

Goed je weer terug te zie. Ton!
En een titel, naar een bekend boek: Voorwaarts kameraden, we moeten terug!

Laatst bewerkt:
Mooi Ton!

Je bent het nog niet verleerd. Een groot geheel met veel details. Prachtig gedaan!

Goed om te zien dat je weer terug bent van geweest Ton!👍
Kan zien aan je dio dat je er met veel enthousiasme aan hebt gewerkt!
Nu ben ik waarschijnlijk weer de Olifant in een porseleinkast met mijn kritische noot,het geheel vind ik nl wel een beetje druk ogen! Het is mooi als er details te zien zijn in een dio maar vind het persoonlijk net iets te veel!
(Dit is waarschijnlijk ook wel een kwestie van smaak!)
Wat ik met name hier ook niet door zie is het focus punt van dit dio,waar moet eerst naar moet kijken !? De meeste aandacht trekken de kleurrijke drums op de voorgrond!
Buiten dit is het wel een sfeervol diorama geworden!
Op naar de volgende!😉

Bedankt voor jullie reacties,

Zoals gezegd moet ik er nog bij de volgende wat aan bijschaven wat betreft werken met diverse nieuwe technieken maar dat zal ook wel weer goed komen.

@ Roger , ik ben nu eenmaal iemand van vaak de wat grotere opzet, maar snap je heel goed, dat is voor mij altijd de reden dat ik vol bewondering naar jouw dioramas kijk,op zo een klein ondergrondje zoveel details en altijd een punt wat focust.

Ik zal vanaf nu weer wat vaker mijn modellen met jullie delen, en heel leuk en fijn om weer terug te zijn in de 1/35 schaal en vele van jullie weer eens hier of op de meetings te mogen spreken

Terug
Bovenaan