Monty says : "Rommel is just my cup of tea" update06-01-11

Re: Monty says : "Rommel is just my cup of tea" update06-01-

Heee Peturr!

Nog bezig aan dit langzaam verstoffende front? Of ligt het al bedolven onder de verwoestende tsoenamies van andere projecten, masterclasses en wat niet al? Heb m'n dierbare locomotiefje even -even :huh:: even, hoop ik :!: aan de kant gegooid en heb eindelijk weer eens tijd om iets te lezen hiero. Je bent (of was :huh: ) weer lekker bezig, een ware oase van inspiratie voor vastgelopen plakkers die, uitgedroogd door de monotonie en langdradigheid van hun projecten dorsten naar een luchtig, licht te verteren meesterwerkje om hun leeggelopen akkuutje weer op te laden ;)

Langdradige groet,

Kanne

Peter van Dijk

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
Nu bezig met
1:35 FAMO
Re: Monty says : "Rommel is just my cup of tea" update06-01-

Heej Kanne :D U hier aan te treffen zeg...... sja, dit projectje had al wat langdradiger kunnen zijn,
ware het niet dat de inspiratie me ontbreekt......

Het voelt een beetje aan als : al 'ns gedaan, ken dat al :nouja: wat resteert aan dit projectje is "domweg" afmaken.
Maar ik mis uitdagingen. Ze zullen er wel zijn, maar ik zie ze effe niet :nouja:

Ben verder gegaan met een Schwimmwagen 1:16 en wil daar figuren bij gaan scratchen.
Nou.. dáár ligt een uitdaging :idea: .

Monty en z'n maat staan vóór me op de werktafel, dus vergeten gebeurt niet.
En het voltooien gaat zeker plaatsvinden, maar dat komt pas weer op gang als het benodigde
vonkje het vuur weer doet ontbranden :idea:
Ach..het eindoel is niet belangrijk, zolang je kunt genieten van de weg ernaar toe....

Geniet van je stoompauze ;) je weet Kanne : verandering van spijs doet eten ;)

Vrolijke groet :D
Peter

Bovenaan