- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- M577, AMX-PRI, NEKAF, AMX-105mm, Centurion Mk5/2
We zijn al weer bezig met de voorbereiding voor de modelbouwshow 2025. Inmiddels is duidelijk hoeveel meter we willen, wat de opstelling wordt, etc. De organisatie is zo grappig 🤬…er een soort competitie bij de inschrijving van te maken. Het thema dit jaar is 4 seizoenen en dat moet in de stand tot uitdrukking komen. Bij de inschrijving moet ik dus al beschrijven hoe we dat gaan doen. Op basis daarvan gaan ze toelaten of uitsluiten Daar kom ik wel uit met een basis van 4 kleuren camouflage kleden, netten.
We hebben echter diorama’s en voertuigen van de 4 seizoenen nodig. Rob is gelukkig al met de winter bezig … dus ik ben op zoek naar dio’s en voertuigen om daar te showen in de seizoenen.
Verder zal de herfst uiteraard de Slag om de Schelde gaan worden. Ik heb daar mooie diorama’s en modellen bij nodig (en ik heb juweeltjes over dit thema op het Forum gezien: @Jakko Westerbeke, @Christian Butijn, @Roger Hurkmans)
Graag zoveel mogelijk model en diorama toezeggingen dus voor februari 2025 in Goes zodat we m: a ingeloot worden en b een geweldige stand hebben.
We hebben echter diorama’s en voertuigen van de 4 seizoenen nodig. Rob is gelukkig al met de winter bezig … dus ik ben op zoek naar dio’s en voertuigen om daar te showen in de seizoenen.
Verder zal de herfst uiteraard de Slag om de Schelde gaan worden. Ik heb daar mooie diorama’s en modellen bij nodig (en ik heb juweeltjes over dit thema op het Forum gezien: @Jakko Westerbeke, @Christian Butijn, @Roger Hurkmans)
Graag zoveel mogelijk model en diorama toezeggingen dus voor februari 2025 in Goes zodat we m: a ingeloot worden en b een geweldige stand hebben.
Laatst bewerkt: