Modelbouw tentoonstelling Barneveld

Jan van Harn

Lid van de TWENOT
Interesses
Britse Gemenebest WW2
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Fordson WOT 6 GS, AEC MkI, Scammell Pioneer Recovery
Gisteren kwam ik onderstaand bericht tegen.

Modelbouw tentoonstelling Barneveld

In deze tijd is dit denk ik een mooi initiatief. Mogelijk zijn er medebouwers of een regio groep, die hier wat in zien.

Met vriendelijke groet, Jan

PS moderator: ik heb het in deze groep geplaatst, wil je het verplaatsen als dit niet de geschikte plaats is?
 
Dit is precies het juiste forum hiervoor, als je het mij vraagt :)
 
En precies het juiste dorp .... leuk :).... ik ben al aan 't inpakken :hm:
 
Heb contact gezocht via email (zie site) en het inschrijfformulier gekregen, vanavond volgt een informatief gesprek.

Er worden nogal wat luxe zaken aangeboden :
Vitrines naar keuze,
Showtafel(s) en/of werktafel(s) (demo's geven mag, zelf opgeven wanneer),
Tafelkaarten voor beschrijvingen,
Perspex titelbordjes voor bij de modellen (zelf tekst opgeven),
Verzekering voor de modellen (zelf de waarde inschatten).

Het is mogelijk om de stand aan te kleden met extra show materiaal.

De tentoonstelling is open in juli en augustus op donderdag, vrijdag en zaterdag van 12:00 tot 17:00.
Laatste datum inbreng spullen is zaterdag 27 juni.

Exposerend groetje ;)
 
Beste Peter,

Je bent voortvarend aan de slag gegaan! Ik moet nog kijken wat ik kan, wil in elk geval enkele modellen plaatsen, zeker als er goede voorzieningen zijn. En een of enkele keren plakken of schilderen lijkt mij ook haalbaar. Ik neem in elk geval ook contact op.

Groeten, Jan
 
Klinkt goed Jan, zou leuk zijn je daar ook te zien :)

Ik ga zaterdag kijken naar de ruimte en ik liet me al vertellen dat het een grote ruimte is.
Er is ook een decorateur bij die kan helpen. Er zijn ook schermen beschikbaar waarop men spullen kan hangen.
Vitrines kunnen op slot en indien gewenst mag je sleutel zelf mee naar huis nemen.

groet ;)
 
Ik heb me inmiddels ook aangemeld. Naast het beschikbaar stellen van modellen wil ik ook een paar keer gaan zitten bouwen. Op dit moment heb ik enkele data opgegeven onder voorbehoud. We zouden wat mij betreft een keer samen af kunnen spreken.

De middelen die beschikbaar worden gesteld zien er erg goed uit. Ik heb nog geen reactie gehad, maar verwacht dat dat goed komt. Volgende week vrijdag hoop ik mijn spullen te brengen. Zo kom ik al tijdig een beetje in vakantiestemming.

Groeten, Jan
 
Leuk man :)
prima plan om 'ns wat af te spreken... eerst de boel daar maar eens vullen...

alvast tot ziens,
groet ;)
 
Ik heb vanmiddag wat werk kunnen brengen. Het ziet er prima uit, goede verlichting, mooi ruim opgezet.
Ik ga volgende week nog wat brengen voor op de werktafel en informatie bordjes plaatsen.
 
Ik ga zometeen... ben benieuwd wat er allemaal al te zien is.

Erg leuk om weer eens buitenshuis met modelbouw bezig te zijn :D
 
Hoi Plakkers :),

de tentoonstelling was een succes ! dusdanig succesvol zelfs dat er binnen de organisatie animo is om dit
volgend jaar te herhalen en als het mogelijk is zelfs nog wat groter.

Verdeeld over twee maanden gedurende 27 middagen zijn er welgeteld 8.434 bezoekers geweest :D

Bij deze een set plaatjes (in twee delen vanwege max. aantal plaatjes per post) :



























 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan