Modelbouw magazines

P. Kok

Lid van de TWENOT
Goeiemiddag allemaal,

Ik heb zojuistvoor het eerst sinds de lockdown weer modelbouw tijdschriften gehaald.
Ergens half februari zag op de deur ik bij mijn favoriete tijdschriftenhandel (Lektuurshop populair, zuidplein Rotterdam) een A4tje met de mededeling dat je tijdschriften kon bestellen met de Whatsapp. Dus ik op 19 februari contact opnemen, kreeg ik de bericht terug dat ze op dat moment alleen de Meng Air Modeller nr.93 hadden staan, dus gelijk maar gereserveerd.
Ik dus op zoek naar wat er op dat moment uit was en gevraagt wat ze konden bestellen. Op 31 maart zou Meng AFV Modeller nr 116 uitkomen, en Finescale Modeller zou daarna komen, gelijk maar weer reserveren dus.
Gisteren kreeg ik een appje dat ze 3 tijdschriften voor me hadden liggen, vandaag dus opgehaald.
2x Meng Air Modeller en 1x Meng AFV Modeller, voor de nieuwsgierigen de AFV modeller staat een artikel over een BefehlsPanzer III met een joekel van een antenne.
Nu dus maar wachten op de rest van de modelbouw magazines, volgens de dame achter de kassa gaat het nu weer op gang komen.

EINDELIJK.

Groeten Paul

Interesses
Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Bergepanther
Uuhm.... de meng afv modeller is van eind februari en is het maart / april nummer, ik zit te wachten op mei / juni, maar ik heb een abonnement. De meng zit modeller heb ik er 2 van gekregen, mooie artikelen, maar ja, vliegdingesen, precies de reden waarom ik specifiek de afv heb, ik heb eigenlijk geen behoefte aan raceauto, vliegdingesen of ruimte gedoe, ik wil tanks en aanverwanten... prijs is via de uk trouwens wel beter als via losse detail, maar alleen al dat je via een appje je bladen kunt bestellen, dat vindt ik al een hele vooruitgang tov niets kunnen bestellen

Bovenaan