mijn eerste tank is af!

hallo dames en heren.

ik heb ijndelijk mijn panther(hij kan wat bekent voorkomen) af, wat dus ook inhoud dat ik mijn Aller, aller, aller eerste tank af heb. 🙂

zie hier: http://my.imageshack.us/v_images.php 😛

sorry dat ik een link moet sturen maar ik heb geen flouw iedee hoe ik foto's op het forum moet plaatsen.
ik kom niet verder dan het uploaden.
ook lukt het mij niet om albums met meerdere foto's te maken.

kan iemant voor mij de foto's plaatsen en of uitleggen hoe dit moet? 😳

😉
Gr, Chris

imgp0186y.jpg

imgp0203w.jpg

imgp0196n.jpg

imgp0200t.jpg

gelukt!!! 🙂

Heey Chris,

Mooi stukkie werk jonge.
Ik zie dat je het rubber van de wielen ook nog geschilderd hebt 😉

Toppie kerel op naar volgende project.

Gr, Reitze

Nou Chris, dat belooft wat als dit je eerste is 😱 Foto's ook OK.
Ga zo door :!:

Veel plezier 😀
Peter

Chris goed om je werk te laten zien en leer van elk model wat je neerzet. Volgens mij is ook bij dit model wat vergeten op het gebied van onderdelen die dus niet geplaatst zijn. Ga bij je volgende project nog meer letten op het plaatsen van onderdelen en dan vooral of ze wel of niet scheef staan. Dit zijn de basisprincipes en super dat je vooral geen rare dingen aan het toepassen bent geweest. Ik heb begrepen dat je zondag meekomt naar Sneek en zo ja dan moet je je model wel meenemen natuurlijk 😉 en desnoods inzetten in de wedstrijd.

JW

bedankt voor alle lof.

@ J.W. ik was er naderhand er ook achter gekomen dat ik wat was vergeten maar toen was het natuurlijk al te weer laat..

@ Michel ,dat ik ga het ook zeker doen hoor. 😈

gr,chris

Hoi Chris,

gefeliciteerd met je medaille. Je hebt nog veel te leren, maar je hebt ook al een hoop geleerd zo te zien. Ga door op het ingeslagen pad zou ik zeggen! 🙂

Chris van harte met je eerste plak en ga lekker zo door. Super dat je je model hebt ingezet en blijven bouwen en blijven komen 😉

Ik was trouwens die die met je opzoek is geweest naar zwarte verf, had je een hand willen geven maar werd natuurlijk weer geroepen toen we stonden te zoeken bij de handelaar. Doen we dat de volgende keer.

JW

hee bedankt voor de leuke reacties! 😛

ik had geen iedee dat jij dat was j.w. :!:
trouwens bedankt dat je me hebt geholpen.
ik heb het potje verf gratis van die meneer gekregen.
echt vriendelijke vent 😀 .

het was echt een topdag in sneek.

Mzzl,Chris

Terug
Bovenaan