mening over sturmgeschutz

Robert Prudon

Lid van de TWENOT
Hallo allemaal

Gaarne jullie mening over de volgende foto's hieronder hij is nog niet af maar laat de kritiek maar komen .
Dit berichtje is ook voor eric reits bouwgroep amsterdam .

img0759rt.jpg

img0760fx.jpg

img0762f.jpg

img0761p.jpg

img0763j.jpg

groeten robert

Hoi Robert,

ik ben dan geen Erich, maar ik moet zeggen dat ik niet direct een mening kan vormen over je StuG, omdat ie me midden in een verffase lijkt te zitten.
Ik ben dan benieuwd naar je beoogde doel; wat is de setting, plaats en tijd van je model ?

groet Frank

Frank Haspels zei:
ik ben dan geen Erich

Blij dat we het daar eindelijk over eens zijn Frank! Maar ik denk dat Robert natuurlijk zijn model voor eenieder hier post om reacties en suggesties te krijgen; die opmerking aan het einde was meer richting mij omdat ik hem in Overloon zei gewoon zijn bouwwerken te posten te Twenot. 😉

We hebben deze al eerder gezien te
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=3&t=13592

stugrobert02.jpg

Robert, wellicht kun je even aangeven welke vervolgstappen je hebt genomen? Ik zie oa:

- modder op het onderstel (linkerzijde); wat heb je hiervoor gebruikt? Pigmenten? Wellicht kun je met wat verschillende kleuren spelen, of nat versus opgedroogd simuleren. Belangrijker is het om even met de airbrush de onbereikbare plaatsen te kleuren zoals de binnenzijde van de drive sprocket, de binnenringen van de returnrollers etc want juist daar waar je ophoping verwacht zit juist niets. Als contrast kunnen de loopwielen weer zwart-rubberen banden krijgen?
- wat is de donkerbruine camo kleur? Schaduw, camouflage en/of roest (zoals op de rechterwand)?
- wat is het idee achter de witte vlakken op de rechterzijde? Sneeuwresten, wintercamo, as?

Dan kunnen we je verder supporten met het bewerken van deze StuG!

De enige echte eric reits bouwgroep amsterdam 😉
-

Terug
Bovenaan