Matchbox 1:76 sd.Kfz 251 *** Klaar ***

PietvanHees

Regiocoördinator Zuid-Oost
Lid van de TWENOT
Omdat de famo's geparkeerd zijn tot juli kon ik het niet laten de Matchbox challenge van Breda aan te gaan. Dat kunnen dus maar een paar voertuigen zijn: een 251, bijvoorbeeld. Maar die is open en helemaal leeg op een verkeerd geplaatst stuurwieltje na. Dus moet er wat klein frut in.
2017-04-01_matchbox-251-01.jpg

20176-04-30_matchbox-251-03.jpg

Meer foto's op http://www.pietvanhees.nl/mb .

Re: Matchbox 1:76 sd.Kfz 251

Heel gaaf deze verbouwing. En jou kennende zit nu alles precies waar het moet zitten. Succes!

gr Bas

Nou, ik heb er het project "hoe ga ik om met te veel detailinformatie" van gemaakt. De banken zijn te lang, die lopen te ver door naar het dashbord, het schot tussen de motor en de gevechtsruimte staat te ver naar de motor, en de details zijn bewust vereenvoudigd. Had er niet iemand het onderschrift" "perfect is the enemy of done"? 😉

Go Piet,

Moet je afkikken van de Famo druges ???

Je doet trouwens een uitspraak die ik van harte onderschrijf

"hoe ga ik om met te veel detailinformatie"

Werken aan je model en tussen door steeds naar je PC om foto,tjes te bekijken een heel wat heen en weer bedrijf.
Ik heb nu maar een beeldschermpje op mijn werktafel gezet met de nodige info 😳 .

Sterkte met je luciferdoosje

Bert

Ha Piet, leuk gepriegel 😱 maar neem elke keer, dus ook nu, mijn pet af
voor dergelijk kleinschalig gedetailleer !!
Ik kan me voorstellen hoe dat "omgaan met te veel detail informatie" een uitdaging is, zeker
wanneer je dan in 1:72 aan de gang gaat..

Have fun !
referentieloos groetje 😉

Dag Piet,

Heel leuk inderdaad!
Ik kom dan weer niet echt verder dan twee kits naast elkaar zetten en dan steeds degene met de meeste detail voor het eindproduct gebruiken 😉
Diep respect en je zult de moderne (resin) merken wel kennen denk ik, voor als je er iets bij wilt maken.

Vriendelijke groet,

Anne

Terug
Bovenaan