Marder IIIM early.

Interessant en origineel Danny.
Een hele klus om al daat pe werk in orde te maken, maar erg strak. Wel had ik zelf de zandbodem wat meer structuur en kleurverschil gegeven, maar misschien bleek dit wel als dusdanig uit de foto's.

Groetjes!

Thanks mannen !

@Boris had idd iets meer struktuur in gemogen, maar kleur verschil is er wel
(alleen slecht te zien op de foto's, ik heb 4 kleuren verf en 7 kleuren pigment gebruikt)

Die PE zorgde er bijna voor dat ik natte sokken neigingen kreeg........... 😈

Top gedaan.
Ondergrondje is mooi hoor, had idd wat meer diepte kunnen hebben, met stenen drybrushen kom je al een heel einde.
Mss had een gekleurde lap of wat dan ook net de kleuren kunnen breken, maar das een beetje zoeken.
Prima en spannende vignette!!

groeten John.

Zeer mooi gedaan Danny!
Een echt lekker rustig tafereeltje om naar te kijken.
Persoonlijk mis ik nog een hele kleine eyecather; een helmpje, een bloemetje, een verrekijker,een emmertje, 1 losse sparetrack etc.. etc... iets klein dus dan net een klein beetje meer de aandacht trekt.
Nogmaals, dat is persoonlijk.
Vind hem echt top gedaan verder.

Massel,
Marcel.

Me like 😀 Het nabouwen van een foto kan ik altijd wel waarderen.
Paar dingetjes. Sinds wanneer ligt St. Jean Rohrbach in Italië? 😉 (Pz.Wrecks 1 revised edition)
De ondergrond mag denk ik iets moderiger als ik naar de foto kijk. Iets grovere structuur van de bodem legt misschien nog iets meer nadruk op het voertuig zelf.
Bij de idler lijkt een doek op de grond te liggen. Misschien kan je daar nog de gevraagde eye-catcher van maken.

@John ga eens zien of er een eyecatcher bij kan ergens, is wel een goeie............
Ook ga ik de ondergrond proberen toch nog meer kleur en structuur te geven....

@Marcel een felle doek lijkt me wel wat ......maar ook een figuurtje........hoef me niet meer 100% aan de originele foto te houden nu...........
Hmmmm figuur-Vallejo-Schildertips..............moet er aan geloven denk ik............ 8) 🤐

@Niels je dacht toch niet dat dat in Frankrijk ligt hoop ik 😳
eeeeh ik heb niet de revised editie........ 🙄 🤣

Dat doek heeft mn interesse.......maar nu de kleur nog.........Italiaanse vlag ? (om toch maar stug vol te houden 😉 😈 )

Mannen bedankt allemaal ! Ondergrond structuur en kleur worden nogmaals bezien, eyecatcher komt er.......en misschien figuurtje..........

.............maar de WK begint morgen..................... 😢 🤣

Hi Danny,

Gefeliciteerd met je prijs, ik zag het op Panzermodelling! Ook paar jaar met succes aan meegedaan met een Panther en SWS/Flakvierling, dat terzijde. Ik vind het een gaaf model, en het is een geheel, de ondergrond en model, wat ik persoonlijk wel mooi vind. Je hebt je flink uitgeleefd qua PE, ziet er ook erg goed uit.

Wel mis ook ik wat klein grut dat voor net iets meer leven zorgt, en ik zie dat je iets over het hoofd heb gezien: het rupsspoor ontbreekt, inclusief geplette pollen! Dat zijn nog dingetjes die nog wel te maken moeten zijn lijkt me zo.

Grtn,

Vincent

Hiya Dude,

Gefeliciteerd, de uitslag vind ik niet helemaal terecht, tweede of derde had ik wat meer op z'n plaats gevonden, super gebouwd, mooi uitgevoerd, en eerlijk is eerlijk, er zit wel wat in de opmerking dat er nog een beetje leven in moet, dat gezegd hebbende, ben je bekend met jouw werk (en dat ben ik) dan zie je wel dat je een stap omhoog hebt gezet, en een flinke.
De laatste stap die je soms 's zou moeten doen, (vuiler, meer schade en zooi) heeft niks te maken met niet kunnen maar je bouwt te mooi, ik zie altijd veel Zaloga in jouw werk, wat helemaal niet verkeerd is natuurlijk.
Deze is ook weer tot in de puntjes perfect, waarvoor hulde!

Cheers Mate, Rick

Terug
Bovenaan