Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Dat word een grote !!Duitsers hadden van elke bunker een tekening even alle maten omrekenen naar 1/35
Bekijk bijlage 59702
Hoe krijg je dit heel mee? Ik zou er zelf niet mee gaan slepen.Dat wordt DE blikvanger op de ESM 2026
hij is demontabel worden 4 onderdelenHoe krijg je dit heel mee? Ik zou er zelf niet mee gaan slepen.
Indrukwekkend is dit wel !
ik moet inderdaad nog transport kisten makenNet als botenbouwers misschien, in een op maat gemaakte houten kist?
De ontwikkeling van de Duitse radar in 3 jaar tijd is ongelofelijk de eerste Wurzburg 39 D bereik 35 km , Wurzburg Riese bereik 75 km, Freya bereik 150 km, Wassermann en Mammut bereik 300 km in april 1944 konden de Duitsers al op de vliegvelden in Engeland kijken wat er klaar stond aan bommenwerpers die naar Duitsland gingen, het probleem was ook dat de vliegtuigen steeds harder gingen ,de radar met bereik 35 km was binnen 1 minuut het vliegtuig bij de radar , 75 km was het vliegtuig binnen 5 min bij de radar ,150 km 30 min , 300 km was vliegtuig binnen 50 min bij de radar dan hadden ze alle tijd om de nachtjagers en FLAK te organiseren welke routes de bommenwerpers gingen vliegen .Ik ben benieuwd naar het verhaal achter deze belangstelling (en de omvang van de hobbykamer 😉)