M5A1 "stuart" light tank

alleen zie ik een beetje op tegen het PE aan de buitenkant van de cabine.
ach niet zo zeuren, pe is hartstikke leuk! 😉

btw, leuke camo ziet er erg gaaf uit.

wat maakt het nou nog uit dat het waarschijnlijk niet correct is.
daar heb ik wel een beetje balle aan want modelbouw is ook nog altijd een artistieke bezigheid. 😱

Hoi Mike,

Ziet er gewoon erg goed uit. Camo is mooi verweerd (hairspray techniek?) en ik vind de houten onderdelen van de gereedschappen heel erg goed gedaan.

Verder een heel leuk modelletje, ie je niet al te vaak ziet passeren. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Groeten,

Eelco

PS: Welke Nikkon en wat voor lens heb je gebruikt?
Hebben hier zelf een D5000 met een 18-200 lens, maar wil tzt nog een keer kijken voor een echte macro lens.

Hey Mike,

Bedankt voor je reactie. Ben het alleen niet met je eens vwb je gereedschappen. Ik vind die er echt heel erg goed uitzien.
Persoonlijk denk ik dat het juist goed is uitgevallen dat de hairspray niet overal even dik was gespoten. Dit komt namelijk erg realistisch over mbt de verwering.

Ik blijf het gewoon een mooi model vinden.

Nog bedankt voor je reactie mbt je fototoestel. Had namelijk ook al geprobeerd detailfoto's te maken, maar dat lukte niet echt lekker. Ach, oefenig baart kunt zeggen ze dus blijf nog wel even oefenen 8)

Groeten,

Eelco

hoi mike,

ziet er toch goed uit, goed verweerd en met name het houd werk is erg mooi gedaan. ik kan ff niet zien wat daar mis mee is???????

blij deze wel volgen.

mvg steven

dus ik moet nog wel een beetje spelen met de instellingen. De foto's missen diepte...

Gewoon een statiefje (of erg veel licht) en een klein diafragma (groot getal op je lens). Dan krijg je meer scherpte diepte.

Je model vind ik erg mooi. Ook het gereedschap!

groet
Oscar

Zeer mooi tankje dit Mike.
Whitewash is goed geslaagd maar ook details als de toolz komen erg goed uit de verf wat betreft kleur & detail!
"Rode kruis"helmpje voelt wat ongemakkelijk vind ik maar dit is zeer persoonlijk dus doe je ding.
En ja, dit ding ga ik ook een keer bouwen, erg fijn.

Massel,
Marcel.

Terug
Bovenaan