M4, kippehok in wording.(5-11-11)

Gert ten Brink

Lid van de TWENOT
Dit is de M4 Sherman van Tamiya. Ik weet dat Dragon hem ook heeft. En dat de Dragon M4 veel beter is. Maar aan de Tamiya kit had ik al eens gebouwd, toen hij net uitkwam. Nog betaald met guldens.
In mijn spare-box zatten nog wel een paar onderdelen waarmee ik het model kon verbeteren. Samen met nog wat Evergreen en een p/e setje van Verlinden.
Met de decals van Bison ga ik hem veranderen in Colombia Lou.
http://www.angelfire.com/pro/bison/35116.html
In het boek, Tank warfare in France, van Concord, staan twee foto's. Eén volledig bekleed met kippegaas. Op de andere foto is de tank bijna niet meer zichtbaar. Dan is het meer een heg met rupsbanden.
Eerst maar wat foto's van de bouw.

Re: M4, kippehok in wording.

Hallo Gert !
Zwarte piet is weer in het land zo te zien 😀

Mooie bouw tot zover, ben benieuwd naar het verdere verloop.

Groet,
P.

Hej Gert, ziet er goed uit, niet te donker op deze manier? Volgens mij staat die van mij ook nog ergens te wachten op meer verf 🙂 Vond die van mij al donker, maar deze lijkt nog donkerder... gaat dat goed met verder verweren?

Gr,
Jeroen

Hallo Peter, ja dat is waar, snel iets aan doen. Het is hellemaal geen pieten tijd.

Hallo Jeroen, hij lijkt inderdaad donker. Ik hoor vaker dat mijn modellen erg donker zijn. Ik dacht dat het met deze Sherman wel mee viel. Om te kijken of dat ook zo is. Heb ik foto's gemaakt met een zwarte achtergrond.

Vandaag was de dag van de acryls. Morgen is de olieverf aan de buurt.

Re: M4, kippehok in wording.(4-11-11)

Zelfde tank, andere achtergrond...

Zo, wat een verschil in kleur !!

Ik ben er ook al achtergekomen dat fotografie een kunst op zichzelf is 😱

Groeten en succes, Wim

Dank je Wim. Een achtergrondje maakt heel veel verschil.
Vandaag was het de dag van de olie... verf.
Ik heb hem eens lekker in het vet gezet.
Zie hem glimmen. Nu nog wel. 😈
Dan kan hij de komende dagen lekker uitharden.

Terug
Bovenaan