M3A3 Stuart V

Martin Visser

Lid van de TWENOT
Interesses
Shermans, Bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:35
  3. 120 mm
Hoi allemaal,

Dit is een ouder model van mij die ik vorig jaar van Nick Elias had overgenomen die hem al half gebouwd had.

Voor het stof aan de onderkant had ik in eerste instantie had ik alleen maar een laagje "Tamiya Earth" gespoten. Maar nu ik toch met pigmenten bezig ben voor mijn Sherman V, heb ik besloten om mijn deze maar mee te nemen.

Ach zo laat je model nooit met rust 😉

IMG_2546.jpg

IMG_2544.jpg

IMG_2545.jpg

IMG_2548.jpg

IMG_2549.jpg

IMG_2551.jpg

IMG_2552.jpg

IMG_2556%7E0.jpg

IMG_2557.jpg

Groet Martin

Zeker mooi, alleen jammer dat de decals zo afsteken (de randen) als je eerste een laag matte/ semi gloss lak over de hele zijkant gespoten had was het waarschijnlijk niet (of in ieder geval minder) opgevallen 😉
Maar voor een oldie zeker een goldie !
Jan 🙂

Ik had de tank eerst in een donkere OD kleur gespoten. Maar uit eindelijk vond wat dat net iets te donker en heb ik een soort van post shade gedaan (en de decals afgeplakt) om hem lichter te krijgen. Vandaar.

Martin

He hallo hij heeft hem niet alleen gemaakt....ik ook 😉 🙂

Nee Mart hij ziet er erg goed uit sinds je hier op het forum bent ben je met sprongen vooruit gegaan, je modellen worden heel snel beter 😛

Ik heb nog een Stuart liggen voor je , die had ik aan m,n neefjes gegeven maar die hebben er niks mee gedaan neem ik de volgende x voor je mee!!

Mzzls 😉

Heej naamgenoot,

Ziet er mooi uit zo. Beetje donker qua stof maar niet verkeerd. Vergeet de handgrepen van de rookgranaatwerpers op de koepel. En ff een US nitpick puntje. Alleen de ovalen lens linksboven van de achterlichten is rood, de rest is zwart.

Groet, MartinD

Ziet er goed uit zeg, vooral de stelen van het gereedschap zijn erg mooi.

Verder een mooie stoffige tank, zoals de meeste zijn na een dagje rijden. 🙂

groeten Maarten

@ Dom, Bedankt voor je reactie

@ Rinke, ik kijk nog voor wat bepakking. Maar ik had al een mooie sokkel voor deze tank en er hoeft alleen nog maar een naamplaatje op

@ Nick, Bedankt voor je model en compliment. Welke stuart heb je nog liggen? En hoever is hij al gebouwd (dat scheeld mij weer tijd 😉)

@ Martin, "Vergeet de handgrepen van de rookgranaatwerpers op de koepel" moeten die een andere kleur ofzo ? Je zin houd halvewege op.
De lenzen heb ik al verbeterd. Thanks

@ Maarten, bedankt. De stelen zijn een van de best gelukte tot nu toe en ik ben er ook zeer blij mee.

Groet Martin

Martin Visser zei:
@ Martin, "Vergeet de handgrepen van de rookgranaatwerpers op de koepel" moeten die een andere kleur ofzo ? Je zin houd halvewege op.
😳
Het woordje niet moet er nog achter. De handgrepen kun je nog in houtkleur doen.
Hoe heb je de stelen van het gereedschap gedaan?

Groet, MartinD

Terug
Bovenaan