M31 recovery update 070607

Tom de Kruijff

Lid van de TWENOT
Interesses
veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
Ik ben nu al een tijdje bezig met een nieuw projectje.
Een academy M3 Lee met een ombouw set van legend en een scratch aanpassing van het binnen werk
m31%20002.jpg

m31%20003.jpg

m31%20004.jpg

m31%20005.jpg

m31%20001.jpg
Dat is het tot nu toe met dank aan Bas Pos voor het mailen van de TM pagina's met de lier en andere interieur details.
Het gaat heel langzaam maar het project gaat door,een stap terug twee vooruit zullen we maar zeggen.

DSCF0034.jpg

DSCF0040.jpg

DSCF0036.jpg

DSCF0039.jpg

Er zijn verschillen tussen foto 5 en de laatste.
Oa de bestuurders stoel stond veel te ver van de pedalen

Martin ,misschien kan jij de nieuwe foto,s door sturen naar je kennis in de US?

cheers, Tom

Tom,

Mooi werk tot nu toe! Binnenwerk van de Legend set overtuigt dus niet? Ik heb zelf de de oude ADV set liggen, maar die lijkt nu wel gepasseerd.
Ga je er ook een treadway brug voor hangen?

Cheers, MartinD

Sterker nog er zit geen binnen werk bij de set.Alleen de buitenkant word behandeld en is wel goed moet ik zeggen. Ik heb tot nu toe alleen de kraanarm steunen vervangen voor alu-buis. Weet nml nog niet in welke stand ik hem ga zetten.En de legend koepel is ook niet gebruikt omdat het gietwerk te dik is.
cheers,Tom

Ik heb van Bas Pos een aantal TM pagina's ge-email gekregen en op een Argenteinse site kwam ik 2 kleuren foto's van de lier tegen.Een aantal andere maten heb ik v/d Dragon wagon lieren gehaald.Die staat toch in mijn vitrine.Hoop dat dit genoeg verklaart,prettige pasen.

Martin, de treadway is een leuk idee maar ik denk dat deze samen met een GMC toolset die ook in aanbouw is en een volledig gestripte M4A1 early met een interieur van Czech Master's mijn eerste dio kan gaan worden.TZT

cheers, Tom

M31

Tom,

Misschien een overbodige vraag, maar had jij ook het M31 artikel van Phil Dyer uit de Military Modelling Vol.27 No.10 uit 1997. Als je het wilt hebben kan ik wel even een PDF-je voor je maken.

Laat het even weten.

Jim

Terug
Bovenaan