M151A1 dio [update 10-03-08]

Hoi Eelco

Bedankt voor je reactie. Ik zal de MG nog onderhandenen nemen. Op de foto is de zilver sterker maar er kan inderdaad wel wat meer bewerking op. Ik zal daarbij de radio ook meenemen, daaraan heb ik inderdaad te weinig aandacht besteed.

De MIG kleuren zijn oranje-achting en het is ook wel goed te zien in het echt, alleen kon ik niet echt duidelijke foto's maken, waardoor het minder zichtbaar is. Hopelijk wordt het binnenkort wat lichter en zonniger en dan maak ik de eindfoto's.

Gr, Johanna

He Johanna,
Ziet er zeker niet verkeerd uit.
Knappe verweering, en een mooi geschilderd figuur.
Ben echt benieuwd naar het totaalplaatje.
Misschien kun je boven op de motorkap nog wat stof aanbrengen.
Het lijkt nu wat te schoon in vergelijking met de rest.

Greetz Jacco

Hallo allemaal,

Nog steeds geen goed moment gehad voor foto's buiten, want ik werk overdag en als ik al eerder thuis was regende het. Ik wacht nog op het goede moment en hoop dat dit voor vrijdag gaat lukken om eindfoto's te maken van de M151A1.

Ondertussen ligt het werk aan de dio niet stil. Ik heb een fotolijstje van 13 x18 cm gepakt en daarop heb ik allesvuller aangebracht. De opzet is dat de M38A1C half in het water/modder ligt en de M151A1 op de weg ernaast staat te kijken naar de uitgeklede en gecrashte M38A1C.
De M151A1 heb ik wat meer voorzien van rode modder zodat het nu wat realisticher is in mijn ogen. Ook heb de MG en de radio bijgewerkt.

De foto's zijn wat gelig door de flits en de niet-dag lampen die voor extra ondersteuning moesten zorgen. Excuus daarvoor.

De plaatjes, allereerst de ondergrond zelf:
035-Bodem.jpg

Twee foto's met de beide jeeps en Johnny op de motorkap:
036-Opstelling.jpg

037-Opstelling.jpg

De laatste foto toont de M151A1 met Johnny wat van dichterbij:
038-In_detail.jpg