M 1 Panther II (update 19-09)

Het gaat gebeuren.. het eerste modern gaat er aan geloven.

Ik begin met onderstaande.

M1Panther2.jpg

Na deze te hebben overgenomen van Manuel Willems (waarvoor mijn dank), ga ik deze mooi afbouwen.
Ben nog niet uit de setting, maar dat er een plankje onderkomt is wel zeker. (dio's is niet echt mijn ding).

Zodra er foto's zijn ga ik posten.

Groeten Eric

Re: M 1 Panther II

Het voorbeeld, ik heb een hele fotoserie van dit voertuig op het net gevonden.

9.jpg

De eerste resultaten.

P1040099.jpg

P1040100.jpg

Alle commentaar is welkom, en een deel is niet door mij gebouwd, mar reeds door Manuel gedaan.

Groeten Eric

~Welkom in de echte wereld Eric 😉

Ik wil de M60 Panther I versie gaan maken. Die heb ik ooit in Bosnie op een Britse Scammel voor bij zien sjesen.
Helaas ging die zo hard, dat ik er geen foto,s van kon maken. Eerste instantie wist ik niet eens dat het een M60 Panther was.Dacht eerst zo,n Duitse M48 Keiler...hoe dat ding ook mag heten?
Ik zou een setting doen zoals op de foto...simpel in een zandbakje 8)

Gr Nick 😉

Mooi model Eric, leuke kit om mee te beginnen, je kunt er van alles op en aanhangen, genoeg mogelijkheden. Veel plezier met deze uitdaging!

Gr Johanna

J.Prummel zei:
Mooi model Eric, leuke kit om mee te beginnen, je kunt er van alles op en aanhangen, genoeg mogelijkheden. Veel plezier met deze uitdaging!

Gr Johanna

Uit er varing weet ik dat die lui die van alles met mijnen ed te maken hebben, niet te veel aan de buitenkant van het voertuig hangen, dit ivm een eventuele blast bij een explosie waardoor alle spullen die aan het voertuig hangen , alle kanten op vliegen.

Groeten Eric

Re: M 1 Panther II (update 22-08)

Zo dan, die gaat ook als een speer! 😱
Gave bak Eric, erg netjes gebouwd 🙂

Welke kleuren schema krijgt deze Panther?

Gr. Robert

Re: M 1 Panther II (update 22-08)

De Panther helemaal zwart gespoten.. en nu de mijn roller er op monteren.
Een lastig klusje die roller, maar komt goed.
Vanavond alle kettingen en kabels monteren.

P1040107.jpg

P1040106.jpg

Groeten Eric

Het is Nato groen, maar de foto's zijn nou niet echt van topkwaliteit... ik heb zelfs met foto's van het origineel erbij de verf gemend, dus kom aardig in de buurt... Ik zal betere foto's proberen te maken.... 😳

Groeten Eric

Terug
Bovenaan