LVT 1 alligator

Arnold Kloetstra

Lid van de TWENOT
Ik ben op zoek naar een model voor de LVT 1 alligator in de schaal 1/35. Trackz heeft jaren geleden een resin kit op de markt gebracht, maar daar is helaas niet meer aan te komen. Zijn er bijvoorbeeld mogelijkheden dat deze in 3D kan worden geprint? Heeft iemand een suggestie?

Arnold Kloetstra

1669222770253.png

Rob Mutschler

Lid van de TWENOT
Interesses
Geallieerd 44-45, Sherman tank.
Italeri heeft ooit een LVT (A)1 uitgebracht. Wellicht nog op een beurs te krijgen, zoals in Houten komende zaterdag?

Frank Langeler

Als ik het niet kan 3D printen dan........
Lid van de TWENOT
Interesses
WOII Duits, Slag om Arnhem
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
Aanbieding:

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
  2. 1:72
Nu bezig met
1:35 JPK 120, Franse Sd.Kfz. 251 en M32B1 Tank Recovery Vehicle
Italeri heeft ooit een LVT (A)1 uitgebracht.
De LVT (A) (1) is alleen niet gebaseerd op de LVT (1) maar op de LVT (2) :) De verwarring ligt natuurlijk voor de hand, want die Mark-nummers werden apart gerekend voor elk type landingsvaar-/voertuig — het is dus niet dat alle varianten van de LVT (2) ook een (2) in hun aanduiding hadden, of dat alle met nummer (1), op de LVT (1) gebaseerd waren.

Frank Langeler

Als ik het niet kan 3D printen dan........
Lid van de TWENOT
Interesses
WOII Duits, Slag om Arnhem
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
Dag Frank,

Het schijnt dat dit alleen maar 3D-modellen voor games zijn. Wil je de geprinte versie, dan betaal je 900 dollar.
Oei, zo goed is mijn chinees niet 😵‍💫 succes met Arne’s tip

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Italeri heeft ooit een LVT (A)1 uitgebracht. Wellicht nog op een beurs te krijgen, zoals in Houten komende zaterdag?
Ik heb er gisteren twee zien staan, en overwogen er een aan te schaffen, uiteindelijk niet gedaan omdat mijn ervaringen met italeri niet al te best zijn, een uitzondering daargelaten.

Bovenaan