• If you can’t read Dutch

You can change the forum’s language to English by clicking here. Change the setting for Taal to English, then click the button Opslaan at the bottom of the page.

This will not change the language of most of the messages, of course, but should make the forum itself easier to navigate.

Luchtafweer tijdens de IPMS ESM in Nieuwegein

Marc Tempels

Erelid van de TWENOT
Heren bouwers,

Wie van jullie kan ik allemaal verwachten tijdens de Euro Scale Modelling van de IPMS in Nieuwegein op zaterdag 22 oktober a.s.?
De IPMS (NL) viert dan hun 40 jarig bestaan en wat luchtafweergeschut namens de TWENOT is dan wel passend voor die dag. :duivel:
Als je zelf niet kunt of wilt, dan misschien wel je model? we zouden dan het e.e.a. kunnen regelen met afhalen e.d.

Rond de zelfde tijd loopt ook de Nationale Modelbouw Manifestatie in het Militaire Luchtvaart Museum te Soesterberg (van 15 t/m 23 oktober) en ook hier
is luchtafweergeschut altijd op zijn plaats. :duivel: Wellicht kunnen we wat combineren op dit gebied?

Aanmelden kan, zoals altijd bij mij persoonlijk 8)

Laat wat van je horen!

Marc Tempels (die dit alles coördineert)

Peter Vierhout

Lid van de TWENOT
Regiocoördinator Midden
Interesses
1op72 tanks en voertuigen
Schalen
  1. 1:72
  2. 1:76
Hallo Marc,
ik moet nog met het OKW overleggen maar als er geen familieverplichtingen zijn dan ben ik weer van de partij in Nieuwegein; doet ASA weer wat met body painting ;) ??
Mijn matchbox M16 halftrack staat nog bij jou dus die kan sowieso mee.

Het is voor 90% zeker dat ik ook weer van de partij ben dit jaar. Ik heb ook al contact gehad met Erik Bakker en Niels Huijnen en die komen misschien ook. Dan krijgen we een soort jeugdafdeling binnen de stand ;) ...

Groeten,

Maarten

Peter Stoof

Lid van de TWENOT
Marc,

Zoals het nu gaat ligt de bouw op schema.
Ik ben zeker van plan om naar Nieuwegein te komen.
Kan ik hem dan kwijt bij jullie op de tafel?

Peter

Arno Cornelissen

Lid van de TWENOT
Marc Tempels zei:
Heren bouwers,

Wie van jullie kan ik allemaal verwachten tijdens de Euro Scale Modelling van de IPMS in Nieuwegein op zaterdag 22 oktober a.s.?
De IPMS (NL) viert dan hun 40 jarig bestaan en wat luchtafweergeschut namens de TWENOT is dan wel passend voor die dag. :duivel:

Hoi Marc,

Heeft Twenot een eigen stand waar het komt te staan of komt het bij de wedstrijdtafels te staan?
Ik ben trouwens ook van de partij, en zal wel rijden voor bouwgroep Breda, dus wellicht dat er meer gegadigden zijn ;)

gegroet,

Arno Cornelissen

Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet als standbemanning ;) . Ik kom namelijk met een vriend en ik ga gewoon met hem rondlopen over de beurs. Was erg leuk vorig jaar om de stand de bemannen, maar dit jaar even niet. Misschien volgend jaar...

Groeten,

Maarten

Marc Tempels

Erelid van de TWENOT
Heren bouwers van luchtafweer,

A.s zaterdag is het zover en wordt de Euro Scale Modelling gehouden te Nieuwegein.
zie ook: http://www.ipms.nl/

Vanaf 09:00 wordt de TWENOT stand opgebouwd met een speciaal Luchtafweer hoekje.
Als je wilt kun je vanaf dat moment je model op de TWENOT stand neerzetten.
Afhalen kan op ieder moment als je weer naar huis gaat (ongeacht het tijdstip)

Wil je je model in de wedstrijd mee laten doen dan moet je het inschrijven bij de IPMS wedstrijdleiding.
(de jury voor militaire voertuigen wordt geleverd door de TWENOT)

Let op !
Als je een model op de TWENOT stand zet, wil dat niet zeggen dat je dan als standbemanning genoteerd staat.
Je zult gewoon entree moeten betalen of als eventueel IPMS lid je lidmaatschapskaart moeten laten zien.
De toegang is dan ook pas vanaf 10:00 uur.
Diegenen welke zich als standbemanning hebben opgegeven hebben inmiddels per mail persoonlijk van mij bericht gehad.

Tot a.s. zaterdag,

Marc Tempels

Bovenaan