Light Seal Support Craft bezig( +SEALS in dio)

ik ben dus eindelijk begonnen aan dit bootje
hier zijn de eerste 2 foto's 1 waar de romp in de kleur staat
en 1 foto met dryfit van cockpit engine paneel en instrumenten paneel de cockpit zelf is nog wit(primer maar deze wordt nog groen
ben nog volop op zoek naar een radiohttp://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=4&t=21600 voor naast de bestuurder te zetten

LSSC001A.JPG

LSSC002A.JPG

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

foto's duren altijd wat langer bij me aangezien ik geen degelijke camera heb en dus op locatie moet om degelijke foto's te hebben

ik ben spijtig genoeg aan de radar 1 van die driehoeken steune kwijt gespeelt wanneer ik deze in de overnreiniger had gestoken men cockpit was beginnen krullen wanneer ik er lak over deed (heb ik dus zo gelaten nu )

ben begonnen met het vuil maken van romp en cockpit hier heel veel modder 😛

seffes ga ik inrickintg van cokpit doen en dan dek met romp en cockpit samen brengen dat deel is dan af buiten de boordlichten en wapens

tenzij natuurlijk dat jullie nog tips plaatsen nadat ik terug foto's heb gemaakt

IMG_0587.jpg

IMG_0560.jpg

IMG_0559.jpg

IMG_0558.jpg

deze foto's zijn wel beetje oververlicht 😳

Hoi Jerre,

Allereerst welkom op dit forum. Wel graag even een PB't je naar één van de moderatoren (Jan Peters bijv.) met je voledige voor- en achternaam.
Dit is namelijk gebruikelijk op dit forum.

Vwb je LSSC. Ondanks dat dit een tank en (modern) figuur forum is, kan ik altijd wel genieten van een niet alledaags model.
Alleen kan ik niet zo goed opmaken uit je foto's en tekst wat al klaar is en wat je nog wilt gaan doen. Persoonlijk mis ik nogal wat aan de boot en dan met name wat kleurnuances en diepte in het groen.
Ik zie ook allemaal zandkleurige vegen, wat zijn dat?

Misschien kan je beter nog wat washes en filters over de groene laag gaan aanbrengen. Wat pinwashes rondom de diverse scharnieren en luiken en wat chippen.
Gewoon lekker met dunne laagjes werken en jezelf verbazen over de effecten die dit kan brengen.

Mooie met een boot is dat je ook lekkere roestdruipers kan maken en zeker in Vietnam. Men was, volgens mij, niet altijd even druk bezig met het onderhoud van de voertuigen.

Ben erg benieuwd wat het eindresultaat gaat worden.

Groeten,

Eelco

Terug
Bovenaan