Lidmaatschapsnummer

Wouter Groenen

Lid van de TWENOT
Beste,

zelf ben ik al jaren lid van Twenot, maar al heel lang niet meer actief op dit forum. Het emailadres wat ik had bestaat niet meer, waardoor ik helaas een nieuw account aan heb moeten maken. Dat is op zich niet zo erg, maar het zou wel aardig zijn als mijn oude account nog aan mijn nieuwe account kan worden gekoppeld?

Los daarvan ben ik ook op zoek naar mijn lidmaatschapsnummer, ik heb echter geen flauw idee hoe ik daar achter kan komen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Alvast bedankt, groet,

Wouter Groenen

Ik kan je oude account en je nieuwe samenvoegen, ik zal even contact met je opnemen hierover via een privébericht.

Hallo Wouter, voor je. Lidmaatschap nummer kun je even het beste contact opnemen meet Kees. Zijn gegevens vindt je in de Tank. Je andere probleem wordt zo te lezen al opgepakt.

Gr Bas

Hallo Wouter (en andere lezers),

Ik heb je mail (nog) niet ontvangen maar ik wil je best je lidmaatschapsnummer vertellen. Dat is 1750-0104 1750 is het volgnummer, 0104 is de maand en het jaar waarin je lid bent geworden. Toen de club in 1976 begon is er gestart met volgnummer 100, de eerstvolgende die nu lid wordt krijgt volgnummer 2494.
We doen vrijwel niets met die nummers, ik gebruik ze alleen voor het incasseren van de contributie. We hebben op dit moment 778 leden, dus er zijn al al twee keer zoveel ex-leden dan echte leden 😏. Maar de club is nog steeds springlevend en daar gaat het om.

Groet,

Kees

Dank je Kees, je bent mij inderdaad voor. Jammer om te horen dat er al zoveel ex-leden zijn, maar aan de andere kant kan er in 45 jaar ook een hoop gebeuren!

Zelf hoop ik weer wat actiever te worden hier op het forum, mijn laatste berichten zijn alweer van enige tijd geleden zag ik 😌.

Groet, Wouter

Terug
Bovenaan