Mededeling Lidmaatschap Twenot

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Beste leden,

Daar menig persoon via dit forum voor de eerste keer kennis maakt met de Twenot, even het volgende.

Allereerst welkom en fijn dat je interesse hebt in alles wat deze mooie vereniging voor elkaar krijgt.

Om een korte opsomming te geven:

-(gratis) toegang tot de ledenbijeenkomst, welke vaak op aantrekkelijke locaties worden gehouden, waarbij ook clubs, handel en sprekers aanwezig zijn.

- Het fullcolour verenigingsblad "DE TANK", dat zes keer per jaar uitkomt, boordevol informatie welke nergens anders te lezen is.

- korting bij diverse handelaren en webshops.

- volledige toegang tot de website, forum en Facebook pagina. Hiermee ben je optimaal in staat om contacten te leggen met alle leden, met een zee aan kennis. Van hoe schilder je een loopwiel, tot en met hoe reviseer je een complete tank.

Hoe je lid kunt worden van dit alles staat uitstekend beschreven op onze website : TWENOT :

Namens het bestuur.
Bas Slaats

Laatst bewerkt:

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Dag Bas, als ik nu weer lid wil worden, hoe is dat zo aan het eind van het jaar geregeld? Betaal ik naar rato voor 2022 en geheel 2023? Of krijg je die 2 maanden van 2022 'kado' ?
Hallo Rob, allereerst welkom terug!

Bij mijn weten betaal je per jaar en niet per kalenderjaar, maar ik zal het even laten controleren door de penningmeester.

Gr Bas

Kees Blijleven

Penningmeester
TWENOT-bestuurslid
Erelid van de TWENOT
Interesses
WO2, Nederlands leger
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
niets
Hallo Rob, hier de penningmeester. Nog steeds dezelfde als in de tijd dat je lid was. Leuk dat je weer lid wilt worden!

De contributie loopt per kalenderjaar, dus van 1/1 t/m 31/12. Wordt iemand in de loop van een jaar lid dan betaalt hij de volle contributie vanaf 1/1 ( nog steeds 16 euro !!) en hij krijgt de reeds verschenen nummers van DE TANK ook toegestuurd. Zegt iemand in de loop van een jaar zijn lidmaatschap op dan loopt het door 31/12 en dan stopt het. Hij krijgt DE TANK dan ook tot 31/12.
Wordt iemand lid in november of december dan adviseer ik het lidmaatschap formeel in te laten gaan per 1/1 a.s. Hij krijgt dan wel als extraatje DE TANK van december toegestuurd.

Als je even het aanmeldingsformulier invult dan heb ik meteen alle gegevens die ik nodig heb.

Groet,

Kees

Bovenaan