Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit kan inderdaad een leuke dio worden. Op het draaitje van Staf (war trophy from the pacific) staat nog een foto. In het boek heavy wrecker van ampersand publishing staat een mooie overzichts foto en ergens op het net staat een gebouwd model heb er foto's van gehad, met de nadruk op gehad want ik kan ze niet meer vinden. Met groeten remi.
nou.. ik wil het op zich wel proberen als ik mijn humber af heb.
ik heb hem al opgeslagen dus jullie horen (of niet 😉 ) er nog wel van.
moet ik eerst wel ff kijken wat ik nodig heb.
(kan iemant even noemen welke type shreman dit is?)
en waar ik allemaal op moet letten?
Kwajalein Atoll. Private First Class N. E. Carling stands beside the American M4 Sherman medium tank "Killer" on which is mounted a knocked-out Japanese Type 94 tankette / light tank.
Heavy Wrecker quote "Japanese tankette on the rear deck of Killer, a Company C M4A2 commanded by Sgt. Joe Bruno, the tankette was placed on the sherman for transport back to Maui as a war trophy" Een oorlogs buit dus. Ik kan je eventueel de foto sturen (per post) uit heavy wrecker. Ik hoor het wel met groeten remi.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.