- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- 1:35 M29C Weasel en Landing Craft, Assault
Ik denk ook dat dit die van de PRTL is, niet van de Leopard 1(NL).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Denk dat je gelijk hebt. Als ik deze met beelden van de PRTL vergelijk lijken ze daar inderdaad op.Ik denk ook dat dit die van de PRTL is, niet van de Leopard 1(NL).
Nee, dat gaat een ander worden. Op een oude fiets moet je het leren toch?En dan, een kleurtje in Tholen?
Mij is niets gevraagd.adres gevonden
Jup, mooie samen geknepen rookpotten ook.iets misgegaan
Klopt! Mijn conclusie is dat buitenom de toren deze Italeri gewoon een best goed model is. Natuurlijk is scherpte details tegenwoordig beter maar je kunt met wat kleine toevoegingen een prima model bouwen. Over de Revell Leopard 1 die zo’n 7 jaar geleden uitkwam ben ik veel minder te spreken. De toren is daar dan wel beter van.@Allen,
Los van het Evergreen dat Walter heeft toegevoegd, voornamelijk voor de NL details, zie ik door de bank genomen niet heel veel wijzigingen; Italeri/Peerless had in de jaren 80 hun spullen goed in orde!
Toch geinig om te zien!
(Ik laat de resin toren even buiten beschouwing, naar ik begrijp heeft deze net zoveel afwijkingen als de toren uit de bouwdoos?)
Cheers
Erik Jan
Was die als donor voor de koepel dan niet goedkoper geweest?Over de Revell Leopard 1 die zo’n 7 jaar geleden uitkwam ben ik veel minder te spreken. De toren is daar dan wel beter van.
Ja inderdaad, maar ik had die PSM resin klomp al liggen in de stash van voordat Revell met een nieuwe kit kwam. Ik heb de doos van Revell nu inmiddels ook liggen omdat het plan was met de oude Italeri kit en PSM koepel een simpele Leopard 1 te bouwen zonder veel aanpassingen en dan daarna een echte goeie met die van Revell en daar met scratch, PE, 3D , etc op los gaan. Toen ik die echter kreeg en opende is het plan toch wel gewijzigd …. En om het nog complexer te maken ga ik ook nog een 1V bouwen maar daar gebruik ik de MENG voor als basis….🙄Was die als donor voor de koepel dan niet goedkoper geweest?
EJ
Ik blijf erbij dat de Italeri-modellen van zo eind jaren ’70, begin jaren ’80 nog altijd heel goed meekunnen. Andere voorbeelden zijn de M47 Patton en de M4A1 Sherman — ja, tegenwoordig is het allemaal een beetje fijner en met minder detailfouten, maar je kunt zien dat Italeri toen heel goed wist waar ze mee bezig waren en gewoon goede modellen uit wilde brengen.Los van het Evergreen dat Walter heeft toegevoegd, voornamelijk voor de NL details, zie ik door de bank genomen niet heel veel wijzigingen; Italeri/Peerless had in de jaren 80 hun spullen goed in orde!
Ik snap ook niet waar dat nu nodig voor is. Maar ik heb het netjes met putty opgevuld en geschuurd.Jammer van die gereedschapsomtrekken op de spatborden.