Ronald Schoenmakers
Lid van de TWENOT
Medeplakkers.........
Jaren geleden was ik er al eens aan begonnen ,maar liep op niets uit
Enkele weken geleden maar weer eens helemaal opnieuw begonnen met een volgende poging....
Het is een volledig Scratch project op basis van een 1/48 kartonnen model
Het grootste gedeelte bestaat uit polystyreenplaat van verschillende diktes en Evergreen profielen, met wat onderdelen uit de scrapbox , de 10 Maxims gaan uit een doosje komen en de 57mm kanonloopjes moet ik nog wat op verzinnen.)
Er zitten ook wat ongewone materialen in:
( tot nu toe : stuk pvc afvoerpijp, Cola blikje, kralen uit de kralendoos van m'n dochtertje, een conserveblikje , ijzerdraad van de bloemist , 2 balpennen , verschillende maten kraanleertjes en 2 bouten......... 😱 )
voorlopig (enorm W.I.P) resultaat
Het is een redelijk uit de kluiten gewassen apparaat (ook in schaal zo'n 35 x 55 cm) waardoor een beetje moeilijk te fotograferen.
Het sturende achterwielengebeuren (in grote lijnen)
Toegangsdeurtje
Stel je voor dat zoiets op je afkomt terwijl je knus in je loopgraafje zit .........
Eurootje ernaast voor referentie wat betreft de afmeting van het modelletje
Tot nu toe ben ik vrij tevreden ,maar er moet nog een heeeeleboel gebeuren....
to be continued.....
greetz Ronald
Jaren geleden was ik er al eens aan begonnen ,maar liep op niets uit
Enkele weken geleden maar weer eens helemaal opnieuw begonnen met een volgende poging....
Het is een volledig Scratch project op basis van een 1/48 kartonnen model
Het grootste gedeelte bestaat uit polystyreenplaat van verschillende diktes en Evergreen profielen, met wat onderdelen uit de scrapbox , de 10 Maxims gaan uit een doosje komen en de 57mm kanonloopjes moet ik nog wat op verzinnen.)
Er zitten ook wat ongewone materialen in:
( tot nu toe : stuk pvc afvoerpijp, Cola blikje, kralen uit de kralendoos van m'n dochtertje, een conserveblikje , ijzerdraad van de bloemist , 2 balpennen , verschillende maten kraanleertjes en 2 bouten......... 😱 )
voorlopig (enorm W.I.P) resultaat
Het is een redelijk uit de kluiten gewassen apparaat (ook in schaal zo'n 35 x 55 cm) waardoor een beetje moeilijk te fotograferen.
Het sturende achterwielengebeuren (in grote lijnen)
Toegangsdeurtje
Stel je voor dat zoiets op je afkomt terwijl je knus in je loopgraafje zit .........
Eurootje ernaast voor referentie wat betreft de afmeting van het modelletje
Tot nu toe ben ik vrij tevreden ,maar er moet nog een heeeeleboel gebeuren....
to be continued.....
greetz Ronald