le.gl.Einheitz-PKW Kfz4 met MG Zwillingssockel

EricReist

Lid van de TWENOT
ICM heeft me hun nieuwe Kfz4 kitje gestuurd naar aanleiding van mijn suggesties op hun eerste tekeningen van dit voertuig, met fouten in de achterhoeken, MG houders en tripod standaard houder. Leuk en onverwacht!

Mooi karretje dat prima bouwt, ik heb enkele kleine aanpassingen gemaakt zoals een ronde vloer met treden (voor grip), munitiehouders aan de binnenzijde (waarom zaten die bakken daar anders?), een PE vizier, en andere kleine details. Valt mooi samen!

modkfz400.jpg
193183670_1199369317181082_5097432927456566231_n.jpg
modkfz401.jpg
modkfz402.jpg
modkfz403.jpg
modkfz408.jpg
modkfz412.jpg

Aanrader!

Groeten Eric

Laatst bewerkt:
Super!
Zowel het karretje alsook de gratis kit.
Zijn de door jouw gesuggereerde correcties doorgevoerd?

Mooi Eric ! 👍 ook vwb de samenwerking.
Altijd tof wanneer men hoort dat een producent luistert, hoort en ook nog dóet.

Heb jij nu het eindproduct gekregen of gaat het nog verder verfijnd worden met wat je nu nog toegevoegd hebt ?

Dank! Ja ik had in het ICM FB forum gereageerd op hun eerste aankondiging, en vooral op de verkeerde hoeken achter gewezen (rond bij de Kfz 1 en 2 maar schuin bij de Kfz 4), de MG loophouders daar bovenop en de tripods voor de MG achterop. Mooi dat ze dat over namen!
Ik denk niet dat ze het verder gaan finetunen; de aanpassingen zijn kleine punten al zouden de treden rondom de voet van de sockel wel mooi zijn.

Ik denk niet dat ze het verder gaan finetunen
laten we danmaar tevreden zijn 🙂 we willen toch niet meemaken dat een kit producent ook aan een Shelf of Doom gaat denken 😉

Terug
Bovenaan