Kringloop Leiden voertuigen modern en klassiek vlieg dingen, grotere schalen

Deze zaak is bij mij zo'n beetje om de hoek. Dus ik ben er zonet even langsgegaan om te zien of het wat was;

wel het is veel trein spul, nieuw en tweedehands;

IMG_2287.webpIMG_2288.webp

Er is 1 kast met niet-trein spullen;

IMG_2284.webpIMG_2285.webpIMG_2286.webp

en op een los stapeltje zit ook nog wat;

IMG_2291.webp

Mocht iemand iets zien waar hij absoluut niet buiten kan; dan ben ik wel bereid om het daar op te halen. Let wel alles is individueel geprijsd dus wat iets kost weet ik niet als het prijs op de doos niet te zien is. Het kan afgehaald worden bij mij thuis maar als ik het moet verzenden dan komen boven op de aankoopprijs ook de verzendkosten.

Laatst bewerkt:
Ik ben er donderdag ook geweest en veel is al weg want verkoop loopt al sinds 30 juni. Schijnt allemaal van de zolder van een verzamelaar te komen (ik krijg een reverse deja-vu.......).

Pas wel op, meer dan de helft van de dozen heeft een sticker met daarop 'B-keus'. Dat betekent hier dat er al aan het model begonnen is. Geen garantie op compleetheid. Verder zijn de prijzen niet perse heel laag.... Een Italeri M110A2 kost gewoon 25 euro.

Uiteindelijk heb ik er twee kits vandaan: AFV Club M109A2 en de Cyberhobby M50 ISherman incl. IDF Paratroopers.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan