klein Fordje TFC in behandeling :-)

wel net voor mijn reis naar Frankrijk ben ik nog vlug even aan het bouwen aan dit Fordje (1920 pools leger), na de reis komt er nog een leuke hard edge camo op en NATUURLIJK een leuk simpel ondergrondje...de kit is van RPM en volledig waardeloos qua pasvorm !!

...maar vanaf donderdag even 2 weken rust ... al neem ik wel de Italeri 6rad mee om 's avonds lekker rustig aan te bouwen 🙂 , echt een fantastische kit !!

dit zijn rap 2 fotootjes van de kit met wat scratch met restjes PE, vooral boutjes op de wielen en wat toolhouders en scharnieren, enkel nog de dopjes op de wielen plaatsen en de ventielen maken...en een boerenfiguurtje schilderen, het moeten niet steeds militairen zijn.

cheers
Dominique

fordje3.JPG

fordje2.JPG

Dom,

het is weeral iets unieks, zoals we van je gewoon zijn... Man ik kijk ernaar uit om deze gespoten te zien...

Oja, donderdag kom ik mss naar de club... Jij niet -> vakantie (geluksvogel) maar vanaf je kunt, laat me iets weten, dan maakik ook dat ik daar ben en dan breng je dit ook maar ineens mee eh... Dat ik het daar kan bewonderen

Ha die Dominique , ik vind het weer een super karretje ik begrijp alleen een ding niet : die pe hoekjes op de hull net voor de toren , waar dienen die voor??

Verder natuurlijk zeer beniewd naar je "simpele" ondergrondje 🙂

He Domi,

Ce n'est pas slecht uitziend. Dit is toch gewoon 1/35 als ik me niet vergis?
Er valt verder nog weinig over te zeggen, behalve dan dat je toch redelijk passend heb gekregen voor een RPM kit, en dat de PE wel het een en ander toevoegt.
Enne Bas, ik denk dat de PE scharnieren zijn voor luiken op de romp.

Cheers, MartinD

Bedankt jongens

dit is inderdaad gewoon 1/35 en nog steeds erg klein 🙂

dit voertuig bood net plaats voor 2 personen

en dat zijn inderdaad scharnieren voor de 2 bovenste luiken !!

en Wes, na m'n reis spreken we wel eens af voor de club 😉

ja RPM, echt slecht qua pasvorm , de wielen zijn verschrikkelijk, geen details voor de bouten en er is serieus wat snijwerk nodig, volgende keer maak ik de platen gewoon in plastic card !

cheers en bedankt voor de comments
Dominique

apart voertuig 😱

heb je ook een foto'tje van de onderkant? het lijkt me een heel gedoe dat onderstel.....of viel t mee?

gr,
frans.

Bedankt jongens !!!

wel dat onderstel stelt eigenlijk niks voor, enkel 2 steunen waarop het voertuig rust en de stangen naar de wielen, meer dan dat is het eigenlijk niet...

het voertuig is ondertussen in 1 kleur gespoten dan kan het rustig 3 weken drogen terwijl ik op reis ben

cheers
Dominique

Terug
Bovenaan