King tiger & Kugelblitz progress plaatjes

Hilbert Zuijdendorp

Lid van de TWENOT
Heeyz,

Mij is verteld dat ik twee redelijke (moet niet te arrogant ovrkomen 😛) modellen op tafel heb gezet en dus werd mij gevraagt het hier te posten. Wat geen probleem is.

De eerste paar foto's zijn van de Dragon King Tiger with Ardennes tracks.

De Kugel is ook van Dragon maaris al een wat ouder kitje met wel een klein sheet PE.

Wel, commentaar is bij mij altijd goed.

Afbeelding_026.jpg

Afbeelding_028.jpg

Afbeelding_011.jpg

Afbeelding_029.jpg

Afbeelding_027.jpg

Ow, de uitlaat is inmiddels met grof geweld weer recht gezet 😉

Afbeelding_014.jpg

Afbeelding_030.jpg

Afbeelding_009.jpg

Oke nu de Anti vliegtuig... gnagnagnagna *roffel* hierrrrrr is de kugelblitz!

Afbeelding_018.jpg

Afbeelding_021.jpg

Afbeelding_019.jpg

Afbeelding_015.jpg

Afbeelding_017.jpg

Groetjes Hilbert

Ow, ff vergeten,

Ik heb decals op de kugel gedaan.. dit keer met een laagje`tamiya clear eronder en tot mijn stomme verbazing een keertje geen silvering 8)
Maar nu komt het. Ik weet dat Tamiya geen Flat clear heeft. Wat kan ik daarvoor in de plaats gebruiken wat god is voor mijn AB, en makkelijk te spuiten is zonder enig ander raar verdunnertje, dus ik bedoel dat ik daar niet een duur merk voor aan hoef te schaffen, maar wat ook werkt met water isopropanol, of terpetine. En wat in Nederland te koop is. Heeft iemand van jullie een goede suggestie want je ziet nu een lekkere vlek van tamiya clear.

En de zelfde techniek wil ik ook doen op de KT, want het werkt wel alleen moet ik nu nog het weg zien te werken.
En uit ervaring weet ik dat een wash niet werkt.

Greetz Hilbert

Valejo-lak is te verdunnen met water, en droogt snel (heb ik me laten vertellen 😛 ) dus je moet je AB wel meteen schoonmaken 😉
Jan 😀

vallejo lak is inderdaad super om te spuiten. gewoon na gebruik meteen even een bekertje ruitenwisser vloeistof van de action doorblazen (bedankt jurrie), en je brush is weer schoon!

Timo

Terug
Bovenaan